معاون سیاسی سپاه پاسداران:

حماسه ۹ دی خروجی بصیرت افزایی رهبر معظم انقلاب اسلامی بود

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه حماسه نهم دی خروجی بصیرت افزایی رهبر معظم انقلاب اسلامی بود، گفت: رهبری فرزانه انقلاب راهبری جذب حداکثری و دفع حداقلی را پیش گرفتند که در روز ۹ دی سال ۸۸ این مهم به ثمر نشست.
کد خبر: ۲۷۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ - 31December 2017

حماسه ۹ دی خروجی بصیرت افزایی رهبر معظم انقلاب اسلامی بودبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار «رسول سنایی‌راد» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، با بیان اینکه نام زنجان تداعی کننده غواصان شجاع است که هیچگاه سرمای زمستان و آب سرد اروند مانع کار آنها نبود، اظهار داشت: نمادهای بصیرت عاشورایی در جنگ هشت ساله دفاع مقدس غواصان زنجانی بودند.

وی با تاکید بر اینکه غیرت مردم در روز 9 دی سال 88 به جوش آمد، تصریح کرد: مردم چند روز پس از هتک حرمت در عاشورای سال 88 حماسه 9 دی را آفریدند.

سردار سنایی‌راد با بیان اینکه مردم عاشورایی به میدان آمده و حماسه 9 دی خروجی بصیرت افزایی رهبر معظم انقلاب اسلامی بود، گفت: رهبری فرزانه انقلاب راهبری جذب حداکثری و دفع حداقلی را پیش گرفتند که در روز 9 دی سال 1388 این مهم به ثمر نشست.

این مسئول با بیان اینکه تعداد جمعیتی که در حماسه روز 9 دی سال 88 در تهران به میدان آمده از تعداد رای به هر کدام از نامزدها بیشتر بود، اضافه کرد: آمریکایی‌ها 20 سال طراحی کردند تا بتوانند آنچه را که در عملیات نظامی نمی‌توانند علیه کشور اجرا کنند، به اجرا درآورند.

سردار سنایی‌راد با بیان اینکه توان بازدارندگی موقعیتی است که مهاجم را از حمله پشیمان می‌کند، خاطرنشان کرد: آنها تصور می‌کردند در سال 2001 می‌توانند با لشکرکشی به عراق و افغانستان کاری انجام دهند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در سال 1388 قدرت طلبی برخی از خواص این موقعیت را برای آنها ایجاد کرد.

وی با تاکید بر اینکه در انقلاب‌های رنگی رمز آشوب تقلب است، گفت: هنوز در انتخابات سال 88 آرا در حال شمارش بود که طرف خود را پیروز انتخابات عنوان کرد.

سردار سنایی‌راد با اشاره به اینکه سفارت انگلیس در زمان فتنه فعال شد و منافقین به میدان آمدند و 86 نفر از دستگیر شدگان آن روزها سابقه نفاق داشتند، گفت: برای «پور آقایی» که زنده بود مراسم ختم گرفتند تا تعداد کشته‌ها را زیاد نشان دهند.

این مسئول با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران با بصیرت افزایی، بردباری پیشه کرد و هشت ماه صبوری شد تا چهره آنها به صورت کامل مشخص شود، تصریح کرد: آنها به دنبال ابطال انتخابات بودند و به بازشماری راضی نبودند و رهبری معظم انقلاب از رای مردم دفاع کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن در آن سال طمع کرد که ایران استعداد انقلاب رنگی دارد، گفت: اما در روز نهم دی دشمن فهمید که نظام پشتوانه داشته و این روز پایان فتنه و پیروزی ولایت و مردم ولایت‌مدار بود.

وی با اشاره به اینکه امروز سلطنت‌طلبان با پیوند به آل سعود به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، متذکر شد: امروز دلخوری‌هایی وجود دارد، اما شیوه اعتراض‌ها باید منطقی باشد و زمانی که ترامپ حمایت می‌کند، باید حواس برخی جمع باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار