سردار اسدی:

اگر پشتیبان ولایت فقیه باشیم به اهداف متعالی دست می‌یابیم

سردار اسدی گفت: حماسه 9 دی به ما نشان داد که اگر ما پشت سر ولی‌فقیه خود باشیم، یقینا پیروز هستیم و به اهداف متعالی انقلاب و اسلام دست می‌یابیم.
کد خبر: ۲۷۲۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱ - 31December 2017

اگر پشتیبان ولایت فقیه باشیم به اهداف متعالی دست می‌یابیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار محمد‌جعفر اسدی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در مراسم گرامی‌داشت ۹ دی که در سالن 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با اشاره به اهمیت بصیرت و بصیرت‌افزایی در تمییز حق از باطل اظهار داشت: انبیای الهی آمدند تا چشم و گوش دل ما را باز کنند و به ما بصیرت دهند تا حق را از باطل و دوست را از دشمن تشخیص دهیم.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم حدود ۲۸۰ داستان عبرت آموز آورده که تا از آن درس بگیریم و مسیر رستگاری را بشناسیم، افزود: در طول تاریخ حیله‌گران بسیاری بوده‌اند که افراد را از مسیر اصلی و سعادت ابدی منحرف کرده و به بیراهه می‌کشانند.

سردار اسدی ادامه داد: حماسه ۹ دی برگی از تاریخ نبود، بلکه این روز اصل تاریخ بود که در آن پندها و عبرت‌های زیادی نهفته بود، در این روز امت با بصیرت که داشت به میدان آمدند تا بگویند ما از حادثه غدیر درس گرفتیم و هیچ‌گاه رهبر و ولی خود را تنها نمی‌گذاریم.

وی گفت: حماسه 9 دی سبب شد تا ملت ما در یک گذرگاه بسیار خطرناک مسیر خود را پیدا کند. اگر ۹ دی با بصیرت ملت و میثاق با رهبری معظم همراه نمی‌شد، قطعا خون شهدا پایمال می‌شد. این روز به ما نشان داد که اگر ما پشت سر ولی‌فقیه خود باشیم، یقینا پیروز هستیم و به اهداف متعالی انقلاب و اسلام دست می‌یابیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها