سلیمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مراقب باشیم دشمن از دغدغه معیشتی مردم سوء استفاده نکند

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نارضایتی مردم ریشه در مشکلات اقتصادی دارد، گفت: مراقب باشیم که دشمنان از دغدغه معیشتی مردم سو استفاده نکند.
کد خبر: ۲۷۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ - 31December 2017

دولت باید پاسخگوی حداقل نیازهای مردم باشداصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به نارضایتی مردم از وضعیت نابسامان اقتصاد و مشکلات معیشتی که منجر به تجمعات اعتراض‌آمیز در برخی از شهرها شده است، اظهار داشت: طرف حساب این مردم انقلاب و نظام نیست، مردم می‌خواهند صدای خود را به گوش مسئولان برسانند؛ دولت باید پاسخگوی حداقل نیازهای مردم جامعه باشد.

وی با بیان اینکه آشوبگران نیز درصدد هستند تا از این تجمعات مردم فرصت‌طلبی کنند و با تخریب و ویرانی اموال عمومی فضای جامعه را متشنج کنند، افزود: نتیجه هرگونه اقدام فتنه‌گران مانند روز 9 دی خواهد شد.

این نماینده خانه ملت با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و دولت و مجلس باید در این راستا جدی‌تر از گذشته اقدام کنند، افزود: لایحه بودجه سال 97 نیز اقدام موثری در بهبود شرایط اقتصادی کشور ندارد. امروز مردم از گرانی و بیکاری جوانانشان رنج می‌برند. برخی از مسئولان با درآمدهای نجومی برای خود زندگی مرفهی فراهم کردند، در نتیجه درک این موضوع که مردم در چه شرایط نامساعدی زندگی می‌کنند برایشان سخت است.

سلیمی در پایان با بیان اینکه اعتراض مردم به وضعیت اقتصادی باید مسالمت‌آمیز و به دور از هرگونه تنش و درگیری باشد، تصریح کرد: مردم و دولت باید با هم متحد باشند، باید مراقب باشیم که دشمنان از دغدغه معیشتی مردم سوء استفاده نکنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها