دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با معاونین استاندار

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با معاونین هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی و هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۲۷۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ - 31December 2017

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با معاونین استاندار دیدار کردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل امروز با حضور در محل استانداری با معاونین هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی و هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل دیدار و در خصوص تخصیص اعتبارات عمرانی مناسب و تسهیل موانع و مشکلات موجود در راستای ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گفت‌وگو کرد.

در این دیدار «واحد» با اشاره به پیشرفت فیزیکی 35 درصدی ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس اردبیل، از آغاز شروع به کار احداث این مرکز فرهنگی تا‌کنون، از قول مساعد استاندار اردبیل در تخصیص بودجه مناسب به این پروژه و عقد تفاهم‌نامه فی‌ما‌بین بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان و استانداری در تحقق این امر خبر داد.

وی افزود: سفر استاندار اردبیل به تهران و دیدار با سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس فصل نوینی را در توجه و همت مسئولان استانی نسبت به اتمام هرچه سریع‌تر ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان رقم زد.

واحد عنوان کرد: استاندار اردبیل این امیدواری را در دل علاقه‌مندان به فرهنگ دفاع مقدس و حوزه ایثار و شهادت بوجود آورد که انشاالله تا دهه فجر سال 97 بتوانیم این مرکز و پایگاه عظیم معنوی - فرهنگی را به بهره‌برداری برسانیم.

در این جلسه «بهروز ندائی» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل نیز ضمن برشمردن دلایل اهمیت تاریخی و فرهنگی ساخت و بهره‌برداری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان و تأثیرات فرهنگی آن بر روی مردم منطقه و استان و گردشگران، بر دقت کافی در ساخت و تجهیز آن تأکید کرد و بر همکاری‌های لازم با اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل در این زمینه قول مساعد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار