«حسن بیگی» در گفت‌وگو با دفاع پرس:

عربستان تریبون آمریکا و رژیم صهیونیستی در غرب آسیاست

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: عربستان به‌عنوان کشوری ناتوان و خودفروخته نقش سخنگوی آمریکا و رژیم صهیونیستی را ایفا می‌کند و عملا اراجیفی به زبان می‌آورد که از سوی این 2 کشور جنایت‌کار دیکته شده است.
کد خبر: ۲۷۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ - 31December 2017

عربستان تریبون آمریکا و رژیم صهیونیستی در خاورمیانه«ابوالفضل حسن‌بیگی» عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی با اشاره به شکست آمریکا و متحدانش در منطقه، اظهار داشت: بعد از پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت در عراق و سوریه که منجر به نابودی داعش شد، آمریکایی‌ها برای احیای نقش خود در منطقه غرب آسیا از هیچ‌گونه اقدامی دریع نمی‌کنند. یکی از این اقدامات نا امن کردن ایران است.

این نماینده خانه ملت در ادامه سخنان سخیف شاهزاده‌های بی‌تجربه سعودی مبنی بر اینکه جنگ را به خیابان‌های تهران می‌کشانیم، گفت: عربستان به‌عنوان کشوری ناتوان و خودفروخته نقش سخنگوی آمریکا و رژیم صهیونیستی را ایفا می‌کند و عملا اراجیفی را به زبان می‌آورد که از سوی این 2 کشور جنایت‌کار دیکته شده است.

وی با توجه به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در گفتمان با جوامع بین‌المللی، تصریح کرد: در شرایطی که ایران با سایر کشورها به گفت‌وگو نشسته و درصدد آن است که روابط خود را با کشورهای دوست و همسایه تحکیم ببخشد، دشمنان تلاش می‌کنند تا با ایجاد تنش در کشورمان چهره ایران را در جهان خشونت‌طلب و تروریست نشان دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه مردم انقلابی کشورمان به ذات و اهداف دشمنان آگاه هستند و هرگونه توطئه از سوی مخالفان انقلاب و نظام مقدس‌مان را سرکوب خواهند کرد، خاطرنشان کرد: مردم باید هوشیار باشند؛ چرا که دشمنان از بدو ظهور انقلاب تا کنون در کمین هستند تا از هر فرصتی سوءاستفاده کنند، چنانچه در همین حوادث اخیر منافقان و تروریست‌ها به داخل خاک کشور نفوذ کرده تا در قالب مردم معترض به مشکلات معیشتی، تیشه به ریشه اصل نظام بزنند.

حسن بیگی با اشاره به بصیرت، اقتدار و هوشیاری مردم انقلابی کشورمان، گفت: در تمام مواقعی که آمریکا امنیت و نظم، انقلاب و مقدسات کشور را هدف قرار گرفته، مردم با حضور به موقع خود آسیب‌های احتمالی را دفع کرده و نه‌تنها به غربی‌ها بلکه به تمام دنیا نشان دادند که پشتیبان ولایت فقیه هستند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی بی‌ثباتی در ایران را آرزوی آمریکا عنوان و تصریح کرد: سازمان‌های اطلاعاتی موساد، ناسا و اتاق فکرهای انگلیس و رژیم صهیونیستی در این شرایط که مردم از وضعیت معیشت خود گله‌مندند، در تلاش هستند تا از این فرصت پیش آمده به بهترین شکل ممکن بهره ببرند و تخم نفاق و درگیری را میان مردم بپاشند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار