در آستانه میلاد امام رضا(ع)؛

رئیس جمهور وارد مشهد مقدس شد

روحانی با استقبال علم الهدی، واعظ طبسی و جمعی از مقامات و فرماندهان نیروهای مسلح وارد مشهد مقدس شد.
کد خبر: ۲۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴ - 06September 2014

رئیس جمهور وارد مشهد مقدس شد

به گزارش گروه دولت دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در آستانه خجسته میلاد هشتمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، هشتمین سفر کاروان تدبیر و امید با ورود حجت الاسلام و المسلمین  حسن روحانی رییس جمهوری به مشهد مقدس، آغاز شد.

در مراسم استقبال از رییس جمهور در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، امام جمعه و استاندار و جمعی از مقامهای محلی این استان حضور داشتند.

رییس جمهور را در این سفر، عمده وزیران کابینه یازدهم همراهی می کنند.

روحانی در فرودگاه مشهد ، جزئیات برنامه هشتمین سفر کاروان تدبیر و امید را به استان خراسان رضوی که با میلاد هشتمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت نیز همزمان شده است، تشریح کرد.

رییس جمهوردر جمع خبرنگان، با ابراز خرسندی از حضورش در استان خراسان رضوی در شب میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) گفت: برای دولت، باعث افتخار است که تا جایی که امکان دارد برای رفع نیازهای کشور بویژه نیازهای مردم استان خراسان، به عنوان استان قهرمان پرور، رهبر پرور و ادب پرور بکوشد.

روحانی با اشاره به حضور سالانه میلیونها ایرانی و دوستداران خاندان عصمت و طهارت در مشهد مقدس و میهمان نوازی خوب مردم این استان و شهر مشهد، افزود: این سرزمین قبله گاه دل عاشقان خاندان رسالت است و دولت موظف است برای حل مشکلات شهر مشهد تلاش کند .

وی اظهار داشت: طی این سفر طرح ها و اقداماتی را که دولت برای این استان در نظر دارد، تشریح و به وعده هایش برای اجرای این طرح ها، عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار