حجت‌الاسلام نمازی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح با کم نظیر خواندن حادثه یوم الله 9 دی گفت: 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است.
کد خبر: ۲۷۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ - 31December 2017

9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است/حجت‌الاسلام و المسلمین نمازی رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه برگزاری جشن یوم الله 9 دی که با حضور خانواده‌های کارکنان ستاد کل نیروهای مسلح در سالن پنجم آذر بلوار هجرت برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به اهمیت روز نهم دی ماه در تاریخ جمهوری اسلامی اظهار داشت: این مراسم به مناسبت بزرگداشت یوم الله نهم دی ماه که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری حادثه‌ای بی نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی بود، برگزار شد.

وی افزود: به جهت اهمیت این روز که نقطه عطفی در تاریخ کشور ما محسوب می‌شود، بر خود لازم دانستیم تا یوم الله 9 دی را که به عنوان روز بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است را جشن بگیریم و دستاوردهای آن را ارج نهیم.

حجت‌الاسلام نمازی تصریح کرد: در برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در گرامیداشت 9 دی سعی شده تا مسائل محتوایی را در قالب تاتر، سرود، سخنرانی و... برای افراد تبیین کنیم تا بدین ترتیب بصیرت افزایی لازم صورت گیرد. بحمدالله این گونه مراسمات تاکنون با استقبال پر شوری مواجه شده است.

وی در تشریح دیگر برنامه‌های فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با توجه به تاکیدات حضرت آقا در حوزه معرفت افزایی و کتابخوانی تلاش کردیم، تا با برگزاری مسابقات کتابخوانی در سطح کارکنان نسبت به ترویج فرهنگ کتابخوانی و دانش افزایی گام‌های مناسبی را برداریم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار