نقوی حسینی:

آل سعود رنگ صندوق رای ندیده، حالا از حق مردم ایران حرف می‌زند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سوء استفاده دشمن از نارامی‌های اخیر گفت: آل سعود که تا بحال رنگ صندوق رای ندیده، حالا از حق مردم ایران حرف می‌زند.
کد خبر: ۲۷۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ - 31December 2017

آل سعود رنگ صندوق رای ندیده، حالا از حق مردم ایران حرف می‌زندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، با اشاره به برخی تجمعات اخیر در برخی شهر‌ها و حواشی پیش آمده برای آن‌ها اظهار داشت: واقعیت این است که فریاد‌ها و مطالبات به حق مردم مورد بهره برداری ناحق دشمن قرار گرفته است.

وی در توضیح این نکته گفت: اینکه مردم با مشکلات اقتصادی مثل رکود روبرو هستند و دولت نتوانسته در پنج سال اخیر بحران رکود را حل کند و امروز بحران اشتغال و گرانی‌های لجام گسیخته نیز گریبان گیر مردم شده و بخش عمده مردم از عهده هزینه‌های زندگی بر نمی‌آیند، یک واقعیت است، اما نباید فضا به سمتی برود که این اعتراضات به حق از طرف برخی کشور‌های معاند که ۴۰ سال است با روش‌های مختلف به دنبال فتنه انگیزی علیه انقلاب اسلامی هستند، به حاشیه کشیده شده و آن‌ها از این نمد کلاهی برای خودشان ببافند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: ترامپ که ۲ ماه قبل از تریبون سازمان ملل، ملت ایران را تروریست می‌خواند و نه تنها به دولت ایران که به مردم ایران توهین کرد، حالا دلسوز مردم ایران شده و از این تحرکات حمایت می‌کند؛ به همین دلیل باید مراقب باشیم که معاندین میدان دار این تحولات نشوند و شعار‌ها و مطالبات اقتصادی را به سمت شعار‌های سیاسی و اغتشاش تغییر ندهند.

نقوی حسینی همچنین به حمایت‌های رژیم آل سعود از ناآرامی‌های اخیر در بعضی شهر‌ها اشاره کرد و اظهارداشت: دولت آل سعود که یک دولت قبیله‌ای و طایفه‌ای است و تا به حال رنگ دموکراسی، صندوق رای و آراء عمومی را ندیده، حالا حامی مردم ایران شده و از خواسته‌های مردم حرف می‌زند، در حالی که خودشان دو سال و نیم است بی توجه به خواسته‌های مردم یمن، این ملت بی دفاع را بمباران می‌کنند و به خاک و خون می‌کشند.

وی تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این هفته در نشستی با مسئولان مربوطه، ضمن آنکه بر پیگیری مشکلات مردم و رفع سریع‌تر موانع رونق اقتصادی تاکید خواهد کرد، ابعاد این مسائل و اتفاقات را نیز بررسی می‌کند.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها