معاون سیاسی فرماندار اردبیل:

اهداف انقلاب اسلامی ایران در برنامه‌های دهه فجر تبیین شود

«رحیم افلاکی» با بیان این‌که امسال به دلیل برگزاری جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری برنامه‌های روشنگری اهمیت ویژه دارد، گفت: اهداف انقلاب اسلامی ایران باید در برنامه‌های دهه فجر امسال تبیین شود.
کد خبر: ۲۷۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲ - 31December 2017

اهداف انقلاب اسلامی ایران در برنامه‌های دهه فجر تبیین شود

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، «رحیم افلاکی» معاون سیاسی فرماندار اردبیل، ظهر امروز (یکشنبه) در جلسه «شئونات فرهنگی» که با موضوع دهه فجر و ایام فاطمیه برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به واسطه خون شهدا و ایثارگری جانبازان به پیروزی رسید.

وی افزود: پشتوانه این انقلاب رهبری امام راحل و حضور پرشور ملت شریف ایران بوده و در واقع انقلاب اسلامی با شعار مبارزه با استکبار جهانی شکل گرفت.

معاون سیاسی فرماندار اردبیل ادامه داد: ریشه این انقلاب تبعیت از سیره امامان معصوم (ع) و قیام عاشورا است و در ادامه نیز در هشت سال جنگ تحمیلی، تبعیت از سیره امامان و انبیا بود که ملت ایران را پیروز میدان ساخت.

افلاکی متذکر شد: در وضعیتی که دشمن آرمان‌های انقلاب را نشانه گرفته، ضروری است تا اهداف انقلاب اسلامی روشنگری شده و به نسل جوان انتقال یابد.

وی افزود: امسال به دلیل برگزاری جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری برنامه‌های روشنگری اهمیت ویژه دارد.

معاون سیاسی فرماندار اردبیل به ضرورت برنامه‌های فرهنگ‌ساز در دهه فجر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در مراسمات زنگ مدارس، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی تبیین اهداف انقلاب ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار