امیر حاتمی:

دشمنان کمر همت برای ایجاد ناآرامی در ایران بسته‌اند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تمامی دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران کمر همت خود را برای تحریک مردم و تهییج آن‌ها به تجمع و ایجاد ناآرامی بسته‌اند.
کد خبر: ۲۷۲۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ - 01January 2018

دشمنان کمر همت برای ایجاد ناآرامی در ایران بسته‌اندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع مدیران و کارشناسان وزارت دفاع با اشاره به حوادث چند روز اخیر در کشور اظهار داشت: باید با همبستگی، اتحاد و انسجام ملی، توطئه‌ها و فتنه‌های بیگانگان را ناکام بگذاریم.

وی با بیان اینکه با آرامش، امنیت و نظم در چارچوب قانون می‌توان مطالبات را پیگیری کرد، افزود: مردم عزیزمان طی چهار دهه گذشته به خوبی نشان داده‌اند که همواره با تاکید بر روش‌های قانونی، پیگیر حقوق حقه خود بوده و خواهند بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه در شرایط کنونی تمامی دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران کمر همت خود را برای تحریک مردم و تهییج آن‌ها به تجمع و ایجاد ناآرامی بسته‌اند، تصریح کرد: استکبار جهانی و دشمنان کشورمان، ایرانی ناامن و بی ثبات را در سر می‌پرورانند.

امیر حاتمی با اشاره به اینکه دولت و تمامی دستگاه‌های خدمتگزار از هیچ کوششی برای برطرف کردن مشکلات مردم فروگذار نخواهند کرد، گفت: حفظ آرامش و نظم، تمکین به قانون و قانونگرایی، تقویت وحدت و انسجام و هماهنگی برای پیگیری خواست و مطالبه مردم، بهترین راه برقراری امنیت عمومی و پاسخگویی مناسب به نیازهای مردم است.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار