سردار حق‌طلب در مراسم رونمایی از کتاب «دارساوین»:

خاطرات دفاع مقدس برای اداره امروز جامعه قابل استفاده است

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: مطالعه کتاب «دارساوین» با رویکرد درس آموزی برای اداره امروز جامعه قابل استفاده است.
کد خبر: ۲۷۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰ - 01January 2018

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، سردار «احمد حق‌طلب» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج در مراسم رونمایی از کتاب «دارساوین» که عصر امروز (دوشنبه، ۱۱ دی‌ماه) در حوزه هنری رونمایی شد، اظهار داشت: سردار فتح‌الله جعفری راوی کتاب «دارساوین» نمونه کمیابی از سرداران و یادگاران دفاع مقدس هستند.

وی ضمن تشکر از سوره مهر بخاطر رونمایی از کتاب «دارساوین» گفت:‌ سردار جعفری در زمان حیات خود این خاطرات را روایت کرد تا ما از آن درس بگیریم و بهره ببریم.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج افزود‌: هرگاه می‌خواهیم اسمی از شهیدان حسن باقری، تهرانی مقدم و کاظمی به زبان آوریم یاد و خاطره سردار فتح‌الله جعفری برای ما زنده می‌شود.

سردار حق طلب بیان کرد: روز‌های اول جنگ که سپاه با دستانی خالی مقابل ابرقدرت‌ها ایستاده بود این عزیران فعل خواستن و توانستن را صَرف کردند و یگان‌های موشکی و پدافندی سپاه را تاسیس کردند.

وی افزود: خاطرات و تجربیات فرماندهان عالی جنگ نه تنها در حوزه دفاع مقدس قابل بررسی است بلکه می‌تواند الگویی برای حل مشکلات در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی امروز کشور باشد. جوانان با اعتماد به نفس و الگوبرداری از دفاع مقدس می‌توانند گام‌های بزرگی برای رفع مشکلات کشور بردارند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد:‌ مطالعه کتاب «دارساوین» نه تنها به عنوان خاطرات جنگ بلکه با رویکرد درس آموزی برای اداره امروز جامعه قابل استفاده است.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار