هشدار فعالان فضای مجازی به بدخواهان کشور؛

ایران سوریه نیست

پس از منحرف شدن اعتراضات داخل کشور، توسط اغتشاش‌گران که با آشوب‌هایی در برخی از شهر‌ها همراه شد، عده‌ای از کاربران فضای مجازی با راه‌اندازی هشتگی به نام «#ایران _سوریه_نیست» به فتنه‌گران هشدار دادند که ایران را با هیچ کشور دیگری مقایسه نکنند.
کد خبر: ۲۷۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ - 02January 2018

#ایران _سوریه _نیستبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، پس از منحرف شدن اعتراضات برخی از مردم به وضعیت معیشتی توسط اغتشاش‌گران که با آشوب‌هایی در برخی از شهر‌ها همراه شد، عده‌ای از کاربران فضای مجازی با راه‌اندازی هشتگی به نام «#ایران _سوریه_نیست» به فتنه‌گران و حامیان غرب هشدار دادند که ایران را با هیچ کشور دیگری مقایسه نکنند.

سپیده مولایی در این باره توئیت کرد: یعنی واقعا هر چیزی رو باید با دعوا حل کرد آخه اون آدمایی که فکر میکنن با دعوا به جایی میرسن چی تو سرشونه آخه ایران که سوریه نیست.

میلاد شاعری نوشت: به خیال خامشان با چند حرکت رادیکال و شعار‌های تند و همراهی چند دختر و پسر بازیچه میتوانند کلک جمهوری اسلامی را در چند روز بکنند، اما غافل از آنکه نه مردم همراهند و نه ایران سوریه نیست.

در صفحه کاربری پسر ایرانی آمده است: آیا به کسانی که شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» می‌دهند و بعد پرچم ایران را می‌سوزانند شعار «مرگ بر دیکتاتور» می‌دهند و بعد فریاد می‌زنند «رضاشاه روحت شاد» می‌توان اطمینان کرد که دنبال دموکراسی و آزادی هستند؟

کاربر دیگری توییت کرد: ایران سوریه نیست، اما خداییش داعشی‌های سوریه شرف دارن به داعش وطنی! ایرانی الاصل باشی و دلار‌های بن سلمان رو بخوری و به روی هموطنت اسلحه بکشی!

محمدحسن هم نوشت: ایران سوریه نیست، ولی آشوبگرانش همون داعشی‌های تو سورین.

فرید ابراهیمی این مطلب کنایه آمیز را منتشر کرد: طرف فتنه‌ی ۷۸ و ۸۸ رو ندیده، میگه کارِ نظام تمومه! ما پرچمِ سوریه رو از حلقِ داعش و کفتار‌های سعودی بیرون کشیدیم، بیرون کشیدنِ پاچه‌ی خودمون از پوزِ منافقین که کاری نداره...!

مسعود رشید معتقد است: هیچ آدم عقلمندی نگران این شرایط نیست، این اعتراضات کور است، نه هدفی، نه رهبری، نه ایدئولوژی هیچی ندارد. هیچی ندارد که رهبر کشور در اوج ترقه بازی یک عده جوان خام، به خانواده مسیحی کریسمس را تبریک می‌گوید.

یکی از فعالان فضای مجازی نوشت: فتنه گرِ بی ریشه، تهران دمشق نمیشه ایران سوریه نیست.

کاربر دیگری توییت کرد: فلسطین آزاد خواهد شد تردیدی نیست که فلسطین آزاد خواهد شدممکن است اندکی دیرتر اندکی زودتر لکن قطعاً این اتّفاق خواهد افتاد و مبارزه‌ی امّت اسلامی برای نجات فلسطین ان‌شاءالله به نتیجه خواهد رسید همانطور که سوریه بدست جوانان ما آزاد شد فلسطین هم آزاد میشود.

در حساب کاربری آدمیزاد آمده است: بهتون گفته بودم ایران سوریه نیست؟

پاراگراف توییت کرد: یه عده از سران کثیف عرب تشنه به خون ایرانیان هستند؛ نباید اجازه دخالت به آن‌ها داد. هم حاکمیت و هم مردم باید به شدت مراقب باشند که ایران به سرنوشت سوریه گرفتار نشه

محمدصالح مفتاح هم نوشت: ایران سوریه نیست قبلاً هم احمق‌ها فکر می‌کردند ایران گرجستان میشه... خواب‌شان بی‌تعبیر است بعونه تعالی.

راضیه توییت کرد: بعضی بیچاره‌ها فکر کردن ایران همین فالوئیر‌های توییتر شون هست، اما نمیدونن ایران سوریه نیست

پویا اسدی از فعالان رسانه‌ای نوشت: ایران سوریه نیست و مردمش هم اجازه نمیدن که هر کسی تظاهرات سراسری ضد امنیت ملی‌اش راه بندازه، مردم از وضع موجود اقتصادی گله مندند، اما امنیتشون رو نمیزارن عده‌ای از بین ببرند

یکی دیگر از کاربران خطاب به رژیم صهیونیستی توییت کرد: ایران سوریه نیست، ولی قطعا اسرائیل به پایان خود بسیار نزدیک است.

میلاد ناظمی هم نوشت: ما داعشی‌ها رو تو سوریه شکست دادیم. اینجا که دیگه خاک خودمونه.

کیوان ساعدی این متن را منتشر کرد: داعش داعش است. چه در سوریه چه در ایران با سابقه کشتار ۱۷۰۰۰ نفری در دهه ۶۰. دنبال از بین بردن امنیت و به دنبال آن افزایش مشکلات اقتصادی مردم هستند. اما یادشان رفته که ایران سوریه نیست.

علیرضا ابوالفتحی خاطره جالبی منتشر کرد: کارگرای مجموعه مون جمع شدن میگن فیلم بگیر ما بگیم ایران سوریه نیست؛ همینقدر پاین.

در حساب توییتری رزنانس هم آمده است: ایران سوریه نیست، ولی انصافا شما دست کمی از جبهة النصره ندارید.

حسین کازرونی در حساب شخصی اش نوشت: ایران سوریه رو از خطرناک‌ترین فتنه تاریخ که با همه ثروت و خشونت و رسانه جهان حمایت شد، مهار کرد و موفق شد. حالا اینجا هم این آتیش‌بازی‌های شبانه که اعتراضات به حق اقتصادی رو به بی‌راهه برده رو خیلی آروم و طبیعی کنترل می‌کنه.

نه لبنان، نه غزه، نه سوریه، نه عراق، ایران هیچ یک از این‌ها نیست ایران ایران است اعتراض به مشکلات اقتصادی و فرهنگی و ... به جای خود، ولی همین مردم که کوهی از مشکلات دارند، توی آشوبگر رو پشیمان می‌کنند. هم مطلبی بود جوادجلالی از فعالان رسانه‌ای منتشر کرد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها