حسن‌پور در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مشکلات اقتصادی و معیشت مردم یک حقیقت است/ پیگیری دغدغه و مطالبات راهکار قانونی دارد

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تبدیل اعتراض مسالمت‌آمیز مردم به اغتشاش می‌تواند امنیت و نظم جامعه را مختل و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را خوشحال کند، گفت: پیگیری دغدغه و مطالبات مردم راهکار قانونی دارد.
کد خبر: ۲۷۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ - 02January 2018

مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم یک حقیقت است/ پیگیری دغدغه و مطالبات راه قانونی دارد«شهباز حسن‌پور بیگلری» نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با توجه به اعلام حمایت مقامات آمریکایی از وقوع ناآرامی‌های اخیر در کشورمان اظهار داشت: امروز کسانی دَم از حقوق شهروندی می‌زنند و خود را حلّال مشکلات مردم ایران معرفی می‌کنند که تا دیروز در جلسات متعدد خود به فکر وضع تحریم‌های جدیدی علیه ما بودند.

این نماینده خانه ملت با اشاره به اینکه برخی از کانال‌های فضای مجازی وابسته به معاندین نظام و انقلاب و رسانه‌های غربی، ایجاد تنش و تفرقه میان ملت و دولت جمهوری اسلامی را هدف مهم خود قرار داده‌اند، افزود: رسانه‌های انگلیسی، آمریکایی و سعودی می‌خواهند اعتراضات مردم مبنی بر مشکلات اقتصادی و معیشت را  آن‌طور که خود می‌خواهند به جریانات سیاسی ربط دهند و بگویند که در ایران آشوب شده است.

حسن‌پور با اشاره به پیام سرکرده گروهک تروریستی منافق مبنی بر اینکه «از مردم ایران حمایت می‌کنیم»، تصریح کرد: گروهکی خود را حامی حقوق مردم ایران معرفی می‌کند که قتل عام 17 هزار نفر از مردم بی‌گناه را در کارنامه خود دارد. مردم باید نسبت به واکنش‌های دشمنان هوشیارانه عمل کنند و بدانند که این چراغ سبز نشان دادن‌های بیگانه‌گان توطئه‌ای در جهت ضربه به کشور است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حوادث اخیر رخ داده در تهران و برخی از شهرهای کشور، اگر به خوبی مدیریت شود، می‌تواند وحدت میان مردم با دولت را تحکیم ببخشد، گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم یک حقیقت است، هر کس بخواهد این واقعیت را انکار کند، به بی‌راهه رفته است؛ چراکه مردم از دولت و مسئولین اجرایی کشور انتظار دارند به مشکلاتشان بیشتر از گذشته رسیدگی شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: تبدیل اعتراض مسالمت‌آمیز مردم به اغتشاش، امنیت و نظم جامعه را مختل و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را خوشحال می‌کند. پیگیری دغدغه و مطالبات مردم راهکار قانونی دارد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها