همسر شهید علیمحمدی:

آشوبگران مردم عادی نیستند که نیتشان مطالبه‌گری باشد

همسر شهید مسعود علیمحمدی دانشمند شهید هسته‌ای با اشاره به برخی اغتشاشات و نا آرامی‌ها در برخی از شهر‌ها گفت: به اعتقاد من این‌ها مردم عادی نیستند که نیتشان مطالبه‌گری باشد.
کد خبر: ۲۷۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ - 02January 2018

آشوبگران مردم عادی نیستند که نیتشان مطالبه‌گری باشدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، منصوره کرمی همسر شهید مسعود علیمحمدی در گفت‌وگویی درباره اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر در برخی از شهر‌ها اظهار داشت: آنچه که در روز‌های گذشته در تهران و برخی دیگر از شهر‌های کشور رخ داده است، اعتراضِ مردم به مسئله گرانی و وضعیت اقتصاد نیست.

وی افزود: در گذشته نیز مشکلات اقتصادی در بین مردم وجود داشته است، اعتراضاتی نیز بوده است؛ اما سطح و شکل اعتراضات به این صورت نبوده است.

همسر شهید علیمحمدی تصریح کرد: به اعتقاد من این‌ها مردم عادی نیستند، که نیتشان مطالبه گری باشد قطعا گروه‌های معاند همچون منافقین و تکفیری‌ها و عوامل بیگانه در این امر دخیل هستند.

در نا آرامی‌های اخیر که مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی با صراحت به حمایت از آن پرداخته اند با دستگیری تعدادی از عوامل این اغتشاشات کور و پس از بازجویی‌های اولیه معلوم شد که برخی از این افراد با سازمان منافقین و برخی از جریانات تکفیری مرتبط بوده اند.

منبع: ایسکانیوز

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار