سردار قنبری خبر داد؛

هلاکت قاچاقچی مسلح و کشف بیش از یک تُن مواد افیونی در جنوب‌شرق کشور

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی مسلح و دستگیری 4 سوداگر مرگ و کشف یک تُن و 70 کیلوگرم مواد افیونی توسط تیم‌های عملیاتی پلیس خبر داد.
کد خبر: ۲۷۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ - 02January 2018

هلاکت قاچاقچی مسلح و کشف یک تُن و 70 کیلو مواد افیونی در جنوب شرق کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر اظهار داشت: یگان‌های عملیاتی شهرستان زاهدان با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند بزرگ را که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو، مواد مخدر را از مناطق مرزی به جنوب استان منتقل و از آنجا به عمق کشور حمل می‌کردند، شناسایی کردند.

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی پلیس، با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، قاچاقچیان را که در محور «خاش - زاهدان» با سه دستگاه خودرو در حال جا به جایی مواد مخدر بودند، تحت نظر قرار دادند و به محض ورود به منطقه کمین پلیس، با آن‌ها درگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان مسلح گفت: در این عملیات مسلحانه با آتش پر حجم تیم‌های عملیاتی، یک قاچاقچی مسلح به هلاکت رسید و چهار قاچاقچی دیگر به همراه یک قبضه سلاح کلاش، دستگیر شدند.

سردار قنبری در خصوص مقدار مواد مخدر کشف شده در این عملیات گفت: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری و بازرسی از سه خودرو متعلق به اعضاء این باند، یک تن و 70 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در خاتمه با توجه به نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت‌های پليس، از آن‌ها خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع‌رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار