خجسته در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دولت با تیم اقتصادی قوی‌تری وارد عمل شود

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم فاصله گرفتن مسئولان از شعار گفت: وقت آن رسیده که مسئولان به وعده‌های خود خاتمه دهند و حقیقتا برای بهبود شرایط زندگی مردم کار کنند.
کد خبر: ۲۷۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ - 03January 2018

///«امیر خجسته» رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا، مفاسد اقتصادی، اختلاس، رانت‌خواری، بیکاری و مشکلات معیشتی، عمده خواسته‌های مردم از مسئولان نظام است، اظهار داشت: دولت باید با تیم اقتصادی قوی‌تری وارد عمل شود. وقت آن رسیده که مسئولان به وعده‌های خود خاتمه دهند و حقیقتا برای بهبود شرایط زندگی مردم کار کنند.

این نماینده خانه ملت با اشاره به حوادث رخ داده در تهران و برخی از شهرهای کشور مبنی بر اعتراض مردم نسبت به عملکرد مسئولان افزود: قبول داریم که مردم در شرایط سختی زندگی می‌کنند و از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند، اقدام مردم ریشه در عملکرد مسئولان دارد؛ چراکه اگر برای پاسخگویی به خواسته‌های مردم به تعهدات خود عمل کرده بودیم، امروز شاهد نارضایتی ملت نبودیم.

وی مطالبه‌گری مردم از مسئولان را حق ملت دانست و گفت: مردم به خیابان آمدند تا بگویند که تحمل گرانی، بیکاری، رکود و تورم را ندارند. مردم از این تاریخ به بعد از ما حرف و سخن نمی‌خواهند؛ چراکه برخی از مسئولین با شعارهای بی‌اساس که هیچ‌گاه عملی هم نشد، اعتماد مردم را نسبت به کلیت نظام ضعیف کردند.

نماینده مردم همدان اموال عمومی را متعلق به خود مردم دانست و گفت: به آتش کشیدن پرچم مقدس کشورمان، شکستن شیشه‌های مراکز درمانی، حمله به برخی وسایل نقلیه، ارتباطی با مردم متعرض به مشکلات معیشتی ندارد؛ چراکه تمام این آشوب‌ها از سوی عده‌ای سودجو و وابسته به شبکه‌های بیگانه انجام می‌شود. مردمی که از مشکلات اقتصادی گله‌مند هستند می‌دانند که با تخریب اموال عمومی دردی دوا نمی‌شود، مردمِ با بصیرت و انقلابی، اما معترض به مشکلات اقتصادی، راهشان را از فتنه‌گران جدا کنند.

خجسته با اشاره به پیشنهاد دولت مبنی بر افزایش قیمت حامل‌های انرژی در لایحه بودجه 97 تصریح کرد: درحالی‌که دولت در لایحه بودجه، افزایش قیمت آب،‌ برق و گاز و همچنین رساندن قیمت بنزین به 1500 تومان را مطرح کرده بود، نمایندگان مجلس به شدت با چنین طرح‌هایی که مشکلات اقتصادی مردم را دوچندان می‌کند، مخالفت کردند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها