مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان:

مردم کرمان از فرصت ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) بیشتر بهره‌ ببرند

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان گفت: مردم کرمان از فرصت ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) در کرمان بیشتر بهره ببرند و در این امر معنوی سهیم شوند؛ زیرا این حرکت برکاتی برای مردم این خطه به همراه دارد که نباید از آن غافل شد.
کد خبر: ۲۷۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ - 03January 2018

مردم کرمان از فرصت ساخت گنبد حرم مطهر، بیشتر بهره برداری کنندبه گزارش دفاع پرس از کرمان، «علی مهاجری» مجری پروژه ترفیع گنبد و مقاوم سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در همایش استانی مسئولین ستادها و موکب‌های کرمان در جوار پروژه ترفیع گنبد حرم مطهر سیدالشهدا در این استان اظهار داشت: وقتی بحث اجرای پروژه مقاوم‌سازی حرم مطهر و ترفیع گنبد مطرح شد، ما در ابتدا برای اجرای آن چرتکه می‌انداختیم و فکر می‌کردیم در تامین منابع مالی دچار مشکل و کمبود خواهیم شد، فکر می‌کردیم ما کاره‌ای هستیم و نمی‌دانستیم آن‌جا وضعیت با سایر جاها و پروژه‌ها متفاوت و نگرانی ما بیهوده است.

وی خطاب به موکب‌داران اربعین حسینی گفت: سعی کنید سال آینده در جایی موکب بزنید که به زائران خسته و محروم خدمات‌رسانی کنید؛ در خدمت به زائران امام حسین (ع) اخلاص در کار را فراموش نکنید، چرا که هیچ اراده‌ای جز ارادۀ اباعبدالله الحسین (ع) در پیشبرد امور بازسازی و پذیرایی از زائران در کار نیست.

مهاجری افزود: بی شک هیچ کسی از این سفر معنوی دست خالی بازنمی‌گردد، تلاش کنید با تامین رزق معنوی دستاورد زائران را از سفر بالا ببرید ضمن آنکه پرهیز کنید از اینکه این سفر رنگ و بوی دنیایی بگیرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان یادآور شد: خوب است کرمانی‌ها به فکر ساخت حسینیه‌ای در کربلا باشند و تا این ستاد در کربلا فعال است از فرصت استفاده کنند.

وی به خیّرینی اشاره کرد که بدون نام و نشان مبالغ قابل توجهی به امر بازسازی حرم مطهر امام حسین (ع) اهدا می‌کنند و از مردم کرمان خواست که از فرصت ساخت گنبد حرم مطهر در کرمان بیشتر بهره برده و در این امر معنوی سهیم شوند.

مهاجری خاطرنشان کرد: ساخت گنبد حرم مطهر سیدالشهدا (ع) در کرمان، برکاتی برای مردم این خطه به همراه دارد که نباید از آن غافل شد؛ این‌جا گنبدی در حال ساخت است که بعدها پس از تکمیل و انتقال به کربلا، مردم، شیعیان و دوستداران آن حضرت، آرزو دارند در بین الحرمین مقابل آن بایستند، آن را نظاره کنند و چشم دل را با تماشای آن نوازش دهند.

وی تصریح کرد: اکنون که بساط عاشقی در کرمان برپاست و آهن و خاک و سیمان دست در دست هم در پی ترسیم چشم‌اندازی زیبا در کربلا هستند، مردم غفلت نکنند و به این واسطه عرض ارادت و توجهی داشته باشند.

مهاجری در پایان گفت: این همان گنبدی است که بعدها مردم مشتاقانه در کربلا به آن خیره می‌شوند، دست بر سینه گذاشته و با ادب به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین (ع) عرض ارادت می‌کنند، لذا هم اکنون که این گنبد در کرمان در حال احداث است، می‌تواند برای عاشقان امام حسین (ع) محلی برای راز و نیاز، نماز و دعا باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار