عمل‌ اسلامی‌ لبنان: حوادث اخیر ایران دخالت غرب را به صراحت ثابت کرد

جبهه عمل اسلامی لبنان اعلام کرد: حوادثی که در ایران اتفاق افتاد و به دنبال آن جنایت‌های قتل، آتش زدن و تخریب مکان‌های عمومی و نهادهای دولتی، به صراحت دخالت غرب را علیه انقلاب ثابت کرد.
کد خبر: ۲۷۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸ - 02January 2018

عمل‌ اسلامی‌ لبنان: حوادث اخیر ایران دخالت غرب را به صراحت ثابت کردبه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، جبهه عمل اسلامی لبنان اعلام کرد: حوادث اخیر ایران دخالت غرب را به صراحت ثابت کرد.

جبهه عمل اسلامی لبنان در نشست دوره‌ای خود تأکید کرد: محور مقاومت از تهران تا غزه، بغداد، دمشق و صنعا توانست تروریسم تکفیری را شکست دهد و توطئه مشترک آمریکا، صهیونیست ها و کشورهای حوزه خلیج فارس را با هدف گسترش هرج و مرج و ایجاد نزاع های داخلی از راه های مختلف در گذشته شامل تهدید به لغو توافق هسته ای و فشارهای اقتصادی از طریق تحریم و حال بهره برداری از برخی از جنبش ها و تظاهرات ها در هم بکوبد.

جبهه عمل اسلامی لبنان خاطرنشان کرد: تلاش برخی از کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و تهدید به انتقال درگیری‌ها به داخل ایران، تلاشی مأیوسانه است و نتیجه نخواهد داشت. حوادثی که در ایران اتفاق افتاد و به دنبال آن جنایت های قتل، آتش زدن و تخریب مکان های عمومی و نهادهای دولتی به صراحت دخالت غرب را علیه انقلاب ثابت کرد.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار