خدادادی در گفت‌وگو با دفاع پرس تاکید کرد؛

لزوم اتخاذ مجازات سنگین برای توزیع‌کنندگان مخدر «گُل»

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مصرف ماده مخدر «گُل» در ایران افزایش پیدا کرده است، گفت: باید مجازات سنگینی برای توزیع‌کنندگان این ماده مخدر در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۲۷۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۰ - 21January 2018

سن مصرف مواد مخدر در کشور کاهش یافته است/ باید قوانین و مجازات سنگینی در خصوص مصرف‌کنندگان گُل در نظر گرفته شود«سلمان خدادادی» عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، در خصوص سن مصرف‌کنندگان ماده مخدر «گُل» در ایران، اظهار داشت: گزارشی که مسئولین ستاد مبارزه با مواد مخدر در مجلس شورای اسلامی ارائه دادند، نشان می‌دهد که سن مصرف مواد مخدر در ایران کاهش داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه «گُل» جزو مخدرهای جدید است، گفت: مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که مصرف کنندگان، «گُل» را جایگزین مواد مصرفی دیگر کرده‌اند که این موضوع موجب شیوع آن در کشور شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: مهمترین عواملی که باعث شده جوانان به این مواد گرایش پیدا کنند، نشاط‌ آور بودن آن است و اینکه مجازات سنگینی نیز در این خصوص وجود ندارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در چند سال گذشته ماده مخدر «شیشه» در رتبه‌ نخست مصرف بوده است، خاطرنشان کرد: به دلیل مجازات سنگینی که در خصوص «شیشه» در کشور اعمال شد، خوشبختانه مصرف این ماده مخرب در کشور کاهش پیدا کرد.

خدادادی در خاتمه گفت: باید همانطور که با مصرف شیشه در کشور برخورد شد، قوانین و مجازات سنگینی در رابطه با «گل» تصویب شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار