رئیس ستاد امر به معروف شهرستان شاهرود:

بدترین منکر سست کردن پایه‌های نظام و بزرگترین معروف حفظ نظام است

حجت‌الاسلام «عباس امینی» گفت: یکی از بدترین منکرات، سست کردن پایه‌های نظام و بی‌تردید حفظ نظام، بزرگترین معروف (عمل صالح) است و بقیه معروفات در ذیل این معروف تعریف می‌شوند.
کد خبر: ۲۷۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ - 03January 2018

بدترین منکرات سست کردن پایه‌های نظام و بزرگترین معروف حفظ نظام استبه گزارش دفاع پرس از سمنان، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود امروز (چهارشنبه) با بیان این‌که امام خمینی (ره) فرمودند «حفظ نظام از اوجب واجبات است»، اظهار داشت: یکی از بدترین منکرات که امروز به‌وسیله دشمنان خارجی و داخلی تحریک و حمایت می‌شود، سست کردن پایه‌های نظام است.

وی افزود: در کشور ما متاسفانه مردم بی‌جهت شایعه می‌کنند که این منکر است و باید ائمه جماعات ما تذکر بدهند که هر چیزی شنیدنی را نباید نقل کرد، چون دشمن می‌خواهد که این منکرات اشاعه پیدا کند.

حجت‌الاسلام امینی با بیان این‌که بی‌تردید حفظ نظام، بزرگترین معروف (عمل صالح) است، گفت: بقیه معروفات در ذیل این معروف تعریف می‌شوند و یکی از بهترین معروفات عملی امروز مقابله با جریانات دشمنان در ایجاد اغتشاشات و بلوا است.

وی با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره) مبنی بر این که «اگر اسلام سیلی بخورد به این زودی کمر راست نخواهد کرد»، خاطرنشان کرد: این‌ها (فتنه‌ها) تلنگری است و باید حادثه‌ها را با درایت و مدیریت پشت سر گذاشت که فتنه ۸۸ را ما با حماسه ۹ دی پشت سر گذاشتیم و این حادثه‌ای که رخ داده نیز احساسی است که دشمنان بعد از شکست‌ها کاری کنند و برنامه‌ریزی کردند و همزمان با نارضایتی‌ها و سختی مردم، کاری کنند، اما آن‌ها همان اول دست خود را رو کردند و لذا آن‌ها که ناراضی بودند دیدند که این‌ها دشمن هستند و کنار رفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار