«علی کرد» در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مردم از مجاری قانونی مطالبه‌گری کنند/ برخی مسئولین از یاد مردم غافل شده‌اند

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کسی نمی‌تواند مشکلات معیشتی مردم را انکار کند، گفت: مردم برای جلوگیری از نفوذ فتنه‌گران، از مجاری قانونی پیگیر مطالبات خود از مسئولان باشند.
کد خبر: ۲۷۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ - 03January 2018

مردم از مجاری قانونی مطالبه‌گری کنند/ برخی مسئولین از یاد مردم غافل شدند«علی کرد» عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به نارضایتی مردم در تهران و برخی از شهرهای کشور مبنی بر مشکلات اقتصادی و معیشتی که منجر به تجمعات خیابانی شده است، اظهار داشت: کسی نمی‌تواند مشکلات مردم را انکار کند، گرانی و بیکاری از دغدغه‌های بزرگ ملت است که در صورت عدم توجه مسئولان به این مهم، می‌تواند کشور را با چالش‌های جدی‌تری مواجه کند. مردم باید پیگیر مطالبات خود از مسئولان باشند، چراکه برخی مسئولین از یاد مردم غافل شده‌اند.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه برخی افراد سودجو و فتنه‌گر با سوءاستفاده از فضای ایجاد شده به فکر ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب هستند، افزود: مردم از مجاری قانونی خواستار حل و فصل مشکلات خود باشند.

وی در ادامه با توجه به پیام ترامپ مبنی بر حمایت از مردم ایران تصریح کرد: مشکلات اقتصادی مردم ریشه در اعمال تحریم‌های مقامات آمریکایی دارد. خودشان با تهدید و تحریم برای ملت ما مشکل‌آفرینی کرده‌اند.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با توجه به شکست‌های پی در‌پی آمریکا و متحدانش در منطقه گفت: آمریکایی‌ها همیشه دشمن ایران و ایرانی بوده و هستند، آن‌ها با حمایت‌های خود از مردم ایران، هدفی جز ایجاد شکاف میان ملت و دولت جمهوری اسلامی ندارند؛ چراکه می‌دانند تا زمانی که مردم پشتیبان ولایت فقیه و حکومت باشند هیچ خطری ایران را تهدید نمی‌کند.

نماینده خانه ملت با توجه به اینکه کشوری بدون مشکل نیست، خاطرنشان کرد: ثبات و امنیت کشورمان در طول انقلاب اسلامی متکی به مردم خودمان بوده که همین امر باعث خشم و کینه‌ورزی دشمنان نسبت به ایران شده است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار