حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت:

ابتکارات شهید «ستاری» ده‌ها فروند از جنگنده‌های دشمن را به خاک ذلت نشاند

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا گفت: شهید ستاری در میدان جنگ با طرح‌های تاکتیکی که ارائه می‌کرد توانست ده‌ها جنگنده دشمن را به خاک ذلت بنشاند.
کد خبر: ۲۷۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ - 03January 2018

ابتکارات شهید «ستاری» ده‌ها فروند از جنگنده‌های دشمن را به خاک ذلت نشاندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلی صفت جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا، در بیست و سومین سالگرد شهادت شهید سرلشکر ستاری که صبح امروز در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد، اظهار داشت: بفرموده قرآن کریم همه انسان‌ها طعم مرگ را خواهند چشید؛ اما چه بهتر است که مرگ ما با شهادت در راه خدا رقم بخورد.

وی با اشاره به جایگاه شهید ستاری و دیگر قهرمانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: نیروی هوایی ارتش مدیون شهید ستاری و همرزمان شهیدش است، چراکه او کم حرف می‌زد و بسیار عمل می‌کرد.

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت با بیان اینکه کسی که بخواهد موفق باشد، باید تقوا و علم را هم‌زمان داشته باشد، افزود: شهید ستاری نمونه بارز فرمانده عالم متخصص دانشمند، باهوش و از همه مهمتر مومن و با تقوا بود.

وی با اشاره به اینکه در شرایط معمول و متداول همه یکسان هستند؛ اما در دگرگونی‌های جامعه، در فتنه‌ها و جنگ‌ها است که جوهره وجودی انسانها آشکار و نمایان می‌شود، افزود: شهید ستاری و همرزمانش این جوهره و غیرت را در دوران دفاع مقدس از خود نشان دادند.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا گفت: یکی از برنامه‌های شهید ستاری صرف فعل «ما می‌توانیم» بود، او مرد کار و عمل بود و شبانه روز در جهت اهداف مجموعه کار می‌کرد، زمانی که به ایشان وزارت پیشنهاد دادند نپذیرفت؛ چراکه می‌خواست بیشتر عملیاتی باشد.

وی افزود: شهید ستاری در میدان جنگ با طرح‌های تاکتیکی که ارائه می‌کرد توانست ده‌ها جنگنده دشمن را به خاک ذلت بنشانَد.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدای نهاجا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها