مسئول کانون فرهنگی هنری شهید گل‌محمدی اراک خبر داد؛

برگزاری نشست بصیرتی و روشنگری در اراک به‌مناسبت حماسه ۹ دی

«احسان صالحی» گفت: نشست بصیرتی و روشنگری حماسه نهم دی‌ماه امشب (چهارشنبه) بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت صاحب الامر(عج) صالح آباد اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۲۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ - 03January 2018

روستای صالح آباد اراک میزبان برگزاری نشست بصیرتی و روشنگری می شود«احسان صالحی» مسئول کانون فرهنگی هنری «شهید احمد گل‌محمدی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس، اظهار داشت: به همت کانون فرهنگی هنری «شهید احمد گل‌محمدی» و پایگاه مقاومت بسیج «شهید محمد صالحی»، نشست بصیرتی و روشنگری حماسه نهم دی‌ماه، امشب (چهارشنبه) بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت صاحب الامر(عج) واقع در اراک، خیابان شهدا، کوی صالح آباد برگزار می‌شود.

وی حماسه نهم دی‌ماه را حماسه‌ای بی‌سابقه و پرشکوهی دانست که خواب را از چشم گستاخان فتنه‌گر گرفت و تجلی بصیرت و بینش مردم و ولایت‌پذیری آنان را به جهانیان نشان داد.

صالحی با اشاره به شعار‌های مربوط به حماسه نهم‌دی ماه گفت: اگر از زاویه دیگر به این رویداد تاریخی توجه شود، شعار‌های حماسه ۹ دی، شعار‌های جدیدی بود که از پیوند عشق به ولایت، عاشورا، انقلاب و نفرت از دشمنان حریم ولایت به دست آمده بود و این نشان از اعتقادات سیاسی مذهبی مردم یک کشور داشت.

وی خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد پرچم مقاومت را از ملت غیور ما بگیرد، لذا در این شرایط حساس بصیرت و آگاهی نسبت به توطئه و فتنه‌های آنان مهم‌ترین رسالت و تکلیف برای آحاد جامعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار