مردم اصفهان در محکومیت اقدامات اخیر آشوب‌گران راهپیمایی می‌کنند

راهپیمایی مردمی علیه هنجارشکنان و اغتشاش‌گران، با حضور مردم ولایت‌مدار اصفهان، فردا (پنج‌شنبه) از میدان امام حسین (ع) این شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ - 03January 2018

مراسم تشییع شهید «سجاد شاه شنایی» روز پنج شنبه در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از اصفهان، راهپیمایی مردمی علیه هنجارشکنان و اغتشاش‌گران، با حضور مردم ولایت مدار و انقلابی اصفهان، فردا (پنج‌شنبه) ساعت 9:30 صبح از میدان امام حسین (ع) این شهر برگزار می‌شود.

مردم ولایت‌مدار اصفهان از میدان امام حسین (ع) به سمت خیابان شمس‌آبادی و خیابان مطهری و سپس به سوی میدان انقلاب راهپیمایی کرده و بار دیگر اقدام فتنه‌گران را محکوم می‌کنند.

این مراسم با سخنرانی و قرائت قطعنامه در میدان انقلاب قرائت همراه خواهد بود.

همچنین در این مراسم، پیکر مطهر شهید مبارزه با فتنه «سجاد شاه‌سنایی» بر روی دستان مردم ولایت‌مدار اصفهان تشییع و در قطعه شهدای مدافع حرم گلستان شهدای این شهر به خاک سپرده می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، مدتی است که شهر‌های مختلف کشور شاهد برگزاری تجمعات اعتراضی علیه وضعیت نامناسب معیشتی مردم است که عده‌ای نیز اقدام به سوءاستفاده از این تجمعات کرده و تاکنون به مساجد، حسینیه‌ها، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و... تعرض کرده‌اند.

در همین راستا، آشوب‌گران شامگاه دوشنبه ۱۱ دی‌ماه در «کهریزسنگ» شهرستان «نجف‌آباد» با اسلحه شکاری اقدام به شلیک به سمت نیرو‌های انتظامی و امنیتی کردند که منجر به زخمی شدن چند نفر و شهادت «سجاد شاه‌سنایی» از پاسداران نیروی هوافضای سپاه در استان اصفهان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار