استاندار کرمان تأکید کرد؛

لزوم توسعه استان کرمان با پیروی از فرهنگ دفاع مقدس

علیرضا رزم‌حسینی گفت: همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس جمع مردم حضور یافتیم و آنان را توجیه کردیم و همین امر موجب جانفشانی مردم غیور ایران برای دفاع از کشورشان شد، باید با پیروی از اندیشه دفاع مقدس و مقام معظم رهبری موجبات توسعه استان کرمان را فراهم آوریم.
کد خبر: ۲۷۲۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ - 03January 2018

لزوم توسعه استان کرمان با پیروی از فرهنگ دفاع مقدسبه گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، «علیرضا رزم‌حسینی» استاندار کرمان در هفتمین مجمع عمومی توسعه این استان که در تهران برگزار شد، با تأکید بر این‌که همگان با اتحاد و دست در دست هم کرمان را خواهیم ساخت، یادآورشد: همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس نفر به نفر، سینه به سینه در جمع مردم حضور یافتیم و آنان را توجیه کردیم و همین امر موجب جانفشانی مردم غیور ایران برای دفاع از کشورشان شد، باید با پیروی از اندیشه دفاع مقدس و مقام معظم رهبری موجبات توسعه استان کرمان را فراهم آوریم.

استاندار کرمان ضمن قدردانی از تمام گروه‌ها و احزاب سیاسی در توسعه استان کرمان، همگان را به اتحاد برای توسعه بیش از پیش استان دعوت کرد.

وی با تاکید بر اینکه شعار «ولایت و توسعه» امروز به شعار و باور همه مردم کرمان تبدیل شده و توانسته است توفیقات خوبی را در استان ایجاد کند، افزود: بیش از ۴۰۰ میتینگ سیاسی در استان کرمان طی چهار سال گذشته بدون هیچ‌گونه نزاع و درگیری برگزار شده است.

رزم‌حسینی با اشاره به اتفاقات روز‌های اخیر در سطح کشور نیز تصریح کرد: شورای تامین استان این موضوع را با تدبیر راهبری کرد و در نخستین تجمعات شخصا به اتفاق جمعی از اعضای شورای تأمین استان در محل حاضر شده و با جوانان معترض چهره به چهره به گفت‌وگو پرداختیم.

رئیس شورای تأمین استان کرمان از دستگیری تعداد محدودی در تجمعات اخیر که در پشت صحنه برای شبکه‌های معاند نظام خوراک تهیه می‌کردند و یا لیدر و محرک آشوب‌های اخیر بوده‌اند، خبر داد و تصریح کرد: با تدبیر صورت گرفته هیچ تخریب و خسارتی به اموال عمومی در کرمان گزارش نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها