راهپیمایی خودجوش مردم ولایت‌مدار قم در اعتراض به اغتشاش‌گران

مردم انقلابی و ولایت‌مدار شهر قم امروز (چهارشنبه) در اعتراض به اغتشاشات اخیر در کشور اقدام به راهپیمایی خودجوش از مصلای قدس به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) کردند.
کد خبر: ۲۷۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷ - 03January 2018

راهپیمایی خودجوش مردم ولایتمدار قم در اعتراض به اغتشاشگرانبه گزارش دفاع پرس از قم، مردم انقلابی شهر قم، امروز (چهارشنبه) به صورت خودجوش در حمایت از نظام اسلامی، رهبری و آرمان‌های انقلاب و اعتراض به اغتشاش‌گران از مصلای قدس قم از مسیر میدان جانبازان و خیابان شهدا (صفاییه) به سمت حرم حضرت معصومه (س) راهپیمایی کردند.

مسئولان و شخصیت‌های برجسته‌ای همچون آیت‌الله «علی‌رضا اعرافی» مدیر حوزه‌های علمیه و امام جمعه قم، سردار «غلامرضا احمدی» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)، «سید مرتضی سقائیان‌نژاد» شهردار قم و جمعی از اساتید دانشگاه و مدرسین حوزه، پیشکسوتان دفاع مقدس و عموم مردم انقلابی در این مراسم حضور داشتند.

راهپیمایی کنندگان شعار‌هایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر مفسد اقتصادی»، «منافق حیا کن این فتنه را رها کن»، «ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است»، «نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا» و «نقشه خائنانه نقش بر آب است قم خاستگاه انقلاب است» را سر دادند.

آیت‌الله «سید محمد سعیدی» امام جمعه شهر قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در پایان این راهپیمایی، در صحن امام رضا (ع) حرم حضرت معصومه (س) اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون از همه سختی‌ها و مشکلات توانسته با مدیریت امام و مقام معظم رهبری گذر کند و اکنون روی پای خود ایستاده است.

وی افزود: کشور‌های منطقه در ناامنی هستند، اما ایران اسلامی در امنیت و آرامش به سر می‌برد؛ آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز در آتش ناامنی می‌سوزند و برخی همانند آل‌سعود نیز بر امنیت حاکم بر ایران حسادت می‌ورزند به همین علت از هر فرصتی برای به آشوب کشاندن ایران استفاده می‌کنند.

سعیدی خاطرنشان کرد: با تدبیر رهبری و ولایت‌پذیری مردم، نقشه‌های دشمن نقشه برآب شده است و امروز نیز با رهنمود‌های رهبری و حضور مردم با بصیرت در صحنه سر پر از فتنه مستکبران به سنگ کوبیده خواهد شد.

امام جمعه قم تصریح کرد: بهترین واکنش مردم به فتنه‌گران حضور در صحنه و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بودن است، هیچ کس نباید حرفی برخلاف چارچوب نظام جمهوری اسلامی بزند.

وی خاطرنشان کرد: دولت باید حرکت جدی برای حل مشکلات اقتصادی مردم داشته باشد و مردم هم در این راه یاری‌گر دولت هستند.

راهپیمایی مردم قم علیه آشوب‌گران با قرائت قطعنامه‌ای در صحن امام رضا (ع) در حرم حضرت معصومه (س) به پایان رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار