«گزارش هفتگی» بررسی می‌کند؛

تحلیل نقش رسانه­‌ها و مقام‌های آمریکایی در اغتشاشات اخیر ایران

نقش رسانه­‌ها و مقام‌های آمریکایی در اغتشاشات اخیر ایران در برنامه این هفته «گزارش هفتگی» با حضور کارشناسان سیاسی بررسی خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ - 03January 2018

تحلیل نقش رسانه­‌ها و مقام‌های آمریکایی در اغتشاشات اخیر ایران در «گزارش هفتگی»به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، همزمان با آغاز سال نوی میلادی، برخی کشورهای اروپایی جو ناآرامی را تجربه کردند، همچنین با توجه به اغتشاشات روز‌های اخیر در ایران، نقش رسانه‌ها و مقام‌های آمریکایی در این اغتشاشات و نمایان شدن سیاست تغییر رژیم در ادبیات مقام‌های آمریکایی، تحلیل و بررسی می‌شود.

تهدید موشکی رهبر کره شمالی علیه آمریکا، بحران مالی اقتصاد عربستان و امارت متحده عربی ناشی از کاهش قیمت نفت، تحولات فلسطین و تحولات یمن از محور‌های این برنامه گزارش هفتگی است.

دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدا و ایثارگران روحانی استان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصویب کلیات لایحه بودجه سال آینده در مجلس، دیدار روحانی رییس جمهوری با روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس و جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور جهانگیری معاون اول رییس جمهوری از دیگر بخش‌های برنامه گزارش هفتگی خواهد بود.

گزارش هفتگی به تهیه کنندگی شهریار افشاری پور کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیما است که جمعه‌ها حوالی ساعت ۱۲:۱۵ با اجرای رضا ابراهیمی از این شبکه روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/ 115

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار