قبلان:

دشمنان مترصد فرصت برای برهم زدن ثبات ایران هستند

رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان گفت: دشمنان مترصد فرصت برای برهم زدن ثبات در ایران هستند.
کد خبر: ۲۷۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ - 03January 2018

دشمنان مترصد فرصت برای برهم زدن ثبات ایران هستندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از النشره، «عبدالامیر قبلان» رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمنان زیادی در معرض هدف قرار دارد و دشمنان در کمین هستند تا امنیت و ثبات را در آن بر هم بزنند اما ایران با حکمت رهبری و هوشیاری مردمش بر همه توطئه‌ها فائق آمده است.

وی افزود: تظاهرات و اعتراضاتی که برگزار می‌شود موضوعی داخلی است که برخی عوامل مرتبط با خارج که خیر و ثبات ایران و ملتش را نمی‌خواهند به طور عمد به اغتشاش و فتنه‌افکنی با سوء‌استفاده از آزادی بیان که در ایران برای ملت آن وجود دارد، به تخریب و فساد و قتل روی آوردند. ما اطمینان کامل داریم که جمهوری اسلامی ایران بر همه تلاش‌ها برای بی‌ثباتی آن فائق می‌آید همانطور که در جنگ ضد تروریسم تکفیری پیروز شد و همه توطئه‌های استعماری و طرح‌های بی‌ثبات‌کننده ایران را از بین‌برد.

«قبلان» با اشاره به درخواست‌های تحریک‌آمیز و آشوب‌افکنی از سوی طرف‌های بین‌المللی و منطقه‌ای آنرا مورد انزجار قرار داد و آنرا در راستای انتقام‌گیری از ایران به خاطر مواضعش در جنگ ضد تروریست‌های صهیونیستی-تکفیری و حمایت از ملت فلسطین و همه جنبش‌های مقاومت دانست.

وی افزود: ایران راس محور مقاومت و حامی ملت‌ها و کشورهایی که با تروریست‌ها می‌جنگند، خواهد ماند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار