نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

رفع مشکلات معیشتی مردم اولویت مسئولان باشد

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه نظام اسلامی نعمت خدمت‌رسانی به مردم را به مسئولان می‌دهد، گفت: رفع مشکلات معیشتی مردم اولویت مسئولان باشد.
کد خبر: ۲۷۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ - 04January 2018

رفع مشکلات معیشتی مردم اولویت مسئولان باشدبه گزارش دفاع پرس از سمنان، آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» نماینده ولی فقیه در استان سمنان، امروز (پنج‌شنبه) در دیدار با «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور، با بیان این‌که به برکت انقلاب اسلامی نعمت خدمت‌رسانی به آحاد جامعه نصیب مسئولان ما شده است، تأکید کرد: باید این فرصت را غنیمت شمارد و در خدمت به مردم و رفع مشکلات اقتصادی‌ آن‌ها کوشید.

وی افزود: امروز مردم استان سمنان با پیشینه تاریخی، فرهنگی و اجتماعی بسیار غنی که دارند مهمان استانداری جدید هستند که امیدواریم در آغاز راه موفقیت‌های چشم‌گیری را درزمینه اقتصادی داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، خدمت به مردم را رکن اصلی مسئولیت مسئولان در کشور دانست و تأکید کرد: باید از این فرصت به‌دست‌آمده در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای خدمت‌گزاری به مردم بهره برد.

آیت‌الله شاهچراغی بیان کرد: یکی از موضوعات مدنظر برای مسئولان باید وضعیت معیشتی، اقتصادی، بیکاری، مسائل فرهنگی، هجمه فرهنگی دشمنان و ... باشد که این امور بسیار موردتوجه هستند.

وی همچنین خواستار نگاه ویژه مسئولان به سرمایه‌های انسانی استان سمنان شد و بیان کرد: به گواهی آمار، سمنان را می‌توان یک استان مستعد درزمینه نیروی جوان دانست که باید قدر دانسته شود.

خاطرنشان می‌شود، وزیر کشور به منظور معارفه استاندار جدید سمنان به این استان سفر کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار