حجت‌الاسلام علی شیرازی:

دشمن در وقایع اخیر فریب تبلیغات دروغین خود را خورد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: در وقایع اخیر دشمنان فریب تبلیغات دروغین خود را خوردند و تصور کردند کار انقلاب تمام ‌شده است.
کد خبر: ۲۷۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ - 04January 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حجت‌الاسلام «علی شیرازی» صبح امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی باشکوه و حماسی مردم شهیدپرور و انقلابی اصفهان در محکومیت اغتشاشگران اظهار داشت: ۴۰ سال ملت انقلابی ایران اسلامی پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما از روز نخستین پیروزی انقلاب اسلامی همه توان خود را به کار گرفتند، تا این نظام و انقلاب اسلامی را مورد خدشه قرار دهند، گفت: تهاجم نظامی، قائله آفرینی‌ها در صدر انقلاب، تهاجم فرهنگی و امروز هم جنگ اقتصادی و تحریم‌ها توطئه‌هایی است که دشمنان علیه این مردم به کار گرفته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه تصریح کرد: ملت ایران در تمامی بزنگاه‌ها با حضور گسترده به میدان آمدند تا به دشمنان بفهمانند با این سختی‌ها و تهدید‌ها عقب‌نشینی نمی‌کنند.

ملت مؤمن، متعهد و ولایتمدار اصفهان پای بیرق ولایت‌فقیه ایستاده‌اند

وی با بیان اینکه ملت مؤمن، متعهد و ولایتمدار اصفهان پای بیرق ولایت‌فقیه ایستاده‌اند، اظهار داشت: دشمن در تلاش برای مورد هجمه قرار دادن تفکرات انقلابی مردم ما است، نسل‌های اول، دوم، سوم و چهارم انقلاب هیچ تفاوتی در ایستادگی پای ارزش‌ها ندارند.

حجت‌الاسلام شیرازی گفت: مردم ما همان عشقی که در دفاع از اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس نشان دادند در نبرد با تکفیری‌ها نیز نشان دادند، شهدای این استان در دفاع از حریم اهل بیت (ع) ثابت کردند هر جا دین و حریم اهل‌بیت در خطر باشد ملت ایران جان خود را برای دفاع از آرمان‌های خود به کف می‌گیرد و از هیچ دشمنی هم نمی‌ترسند.

وی با اشاره به خدعه اعلام قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی آمریکایی‌ها، اظهار داشت: دشمن در همه توطئه‌های خود شکست خوردند.

دشمن با حرکتی ابلهانه می‌خواست به انقلاب اسلامی ضربه بزند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه خاطرنشان کرد: دشمنان، ضد نظام را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به میدان کشید چراکه گمان می‌کردند با این حرکت ابلهانه و جاهلانه می‌توانند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند، دشمنان ما از احمق‌ها هستند.

وی با اشاره به حماسه مردم زیر بیرق ولایت‌فقیه در بر هم زدن فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ گفت: برخی توجه نکردند و برخی از مسئولان هم در فتنه ۸۸ وارد میدان شدند؛ چراکه گمان کردند دعوا بر سر انتخابات است؛ رهبر معظم انقلاب در آن سال فرمودند «برخی از مسئولان مردود شدند، ولی مردم از آن آزمون سربلند بیرون آمدند».

حجت‌الاسلام شیرازی اظهار داشت: دشمن احمق فکر می‌کرد در ایامی که ملت خود را برای ۹ دی آماده می‌کرد با حرکت‌هایی در استان‌های مختلف با سناریوی کشته سازی، علیه انقلاب می‌توانند اقدامی داشته باشند، خودشان هم فریب تبلیغات دروغین خود را خوردند و تصور کردند کار انقلاب تمام شده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران یک‌بار دیگر به دنیا نشان داد پای انقلاب خود ایستاده است، گفت: شما از سال ۵۸ انقلاب اسلامی را تحریم کردید حالا در بوق‌های تبلیغاتی خود اعلام می‌کنید می‌خواهیم یک تحریم جدید علیه ملت ایران آغاز کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه تأکید کرد: ملت ایران بسیجی است، ملت بسیجی هر موقع احساس خطر کند وارد میدان شده و پای ارزش‌ها حتی با فدای جان خود می‌ایستد.

وی افزود: ما پای آرمان‌های انقلاب سر می‌دهیم اجازه نمی‌دهیم به کشور، آرمان‌ها و خط امام و ولایت فقیه ما آسیب برسانید.

حجت‌الاسلام شیرازی خطاب به مسئولان اظهار داشت: بدانید این ملت ایران است، ملتی که پای آرمان‌ها ایستاده، ملتی که همه سختی‌ها را تحمل کرده و امروز آنچه داریم به پشتوانه این ملت است، اگر مردم ایستادگی نکرده بودند نظام، قوا و ارگانی باقی نمانده بود.

مسئولان آستین‌های خود را برای خدمت به مردم بالا بزنند

وی ادامه داد: مسئولان آستین‌ها را برای خدمت به مردم بالا بزنند، اگر مسئولان مثل ملت ایستادگی کنند و پای حرف‌های ولایت بایستند زودتر به آرمان‌های خود خواهیم رسید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه خطاب به دشمنان، تصریح کرد: چشم‌هایتان را باز کنید، حضور ملت ایران را ببینید، از خواب بیدار بشوید؛ چون هر توطئه‌ای علیه این ملت در سراسر جهان انجام دادید به ضرر خودتان تمام شد؛ تصور نکنید این انقلاب شکست می‌خورد.

وی افزود: آمریکا، کانادا، اسرائیل، انگلیس و عربستان هم بدانند اگر بخواهند در مقابل دین، ارزش‌ها و آرمان ما بایستند در مقابل همه دنیای آن‌ها می‌ایستیم و کاخ سفید و سردمداران طاغوت کشور‌ها که علیه آرمان‌های ما حرکتی کند به خاک مذلت بکشانیم.

حجت‌الاسلام شیرازی با اشاره به وعده صادق نابودی داعش، گفت: ما حرف خود را در میدان عمل ثابت کردیم و امروز با همان تجربه از ملت ایران اعلام می‌کنیم خارجی‌ها و داخلی‌ها با ملت ایران شوخی نکنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهید روی ارزش‌ها و خون شهدای ما پا بگذارید بدانید انتقام این حرکت‌های ابلهانه را از شما خواهیم گرفت و یک‌بار دیگر به دشمنان نادان و جاهل جمهوری اسلامی نشان خواهیم داد که ملت ایران مرد میدان است، از شهادت نمی‌هراسد و تا خون در بدن دارد پای خط ولایت ایستاده و از امام بزرگ خود امام خامنه‌ای دفاع خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار