خروش مردم کهگیلویه و بویراحمد علیه حرمت‌شکنی‌های آشوب‌گران

مردم ولایت‌مدار شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (پنج‌شنبه) در اعتراض به اغتشاشات و حرمت‌شکنی‌های آشوب‌گران تظاهرات کردند.
کد خبر: ۲۷۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷ - 04January 2018

خروش مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت آشوبگران

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نیز همانند برخی از استان‌های کشور، امروز (پنج‌شنبه) اقدام طی برگزاری تظاهراتی اقدامات اخیر آشوب‌گران و فتنه‌گران در کشور را محکوم کردند.

مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان «بویراحمد» در صفوف به هم پیوسته با شعارهای «مرگ‌بر فتنه‌گر»، «مرگ‌بر آمریکا» و «مرگ‌بر اسرائیل» از میدان «هفتم تیر» شهر یاسوج به سوی انتهای خیابان طالقانی حرکت کردند تا بار دیگر همبستگی و پایبندی خود را به اصول، ارزش‌ها و نظام جمهوری اسلامی ایران و در رأس آن‌ها مقام عظمای ولایت ثابت کنند.

در این راهپیمایی خودجوش مردمی، پرچم بزرگ جمهوری اسلامی توسط راهپیمایان حمل شد و آیت‌الله «سید شرف‌الدین ملک‌حسینی» نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری نیز به‌عنوان سخنران این مراسم، ماهیت حوادث اخیر را برای مردم شهرستان بویراحمد تبیین کرد.

راهپیمایی مردم شهرستان «کهگیلویه» نیز علیه هنجارشکنان، اغتشاش‌گران و بی‌حرمتی‌های صورت گرفته توسط این افراد، با حضور اقشار مختلف مردم از مقابل دفتر امام جمعه «دهدشت» به سمت میدان مرکزی این شهر آغاز شد و مردم انقلابی این شهرستان با شعارهای «مرگ‌بر فتنه‌گر»، «مرگ‌بر آمریکا» و «مرگ‌بر اسرائیل»، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران زدند.

در این راهپیمایی خودجوش و پرشور، مردم با شعار علیه دشمنان قسم‌خورده نظام، اقدام برخی افراد در اغتشاشات اخیر، حمایت استکبار از این تجمعات و تخریب اماکن عمومی توسط اغتشاش‌گران را محکوم کردند و حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» امام جمعه دهدشت نیز به تبیین ماهیت حوادث اخیر برای مردم شهرستان کهگیلویه پرداخت.

خاطرنشان می‌شود، سایر شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نیز امروز شاهد برگزاری راهپیمایی علیه اغتشاش‌گران و حرمت‌شکنان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها