عبدالرضا رحمانی‌فضلی:

رأفت نظام عامل ادامه چندروزه تجمعات اعتراضی در کشور بود

وزیر کشور با بیان اینکه رأفت نظام عامل ادامه چندروزه تجمعات اعتراضی در کشور بود، از ادامه حرکات خودجوش ملت ایران برای محکومیت اغتشاش‌گران در روزهای آینده خبر داد و گفت: مردم ایران کشور و نظام خود را دوست دارند.
کد خبر: ۲۷۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ - 04January 2018

به گزارش دفاع پرس از سمنان، «عبدالرضا رحمانی‌فضلی» وزیر کشور صبح امروز در آیین تکریم و معارفه استاندار سمنان در سالن شهید مطهری این شهر، اظهار داشت: امروز باید مشکلات کشور ریشه‌یابی و برای آن چاره‌اندیشی شود.

وزیر کشور با بیان اینکه رأفت نظام عامل ادامه چندروزه تجمعات اعتراضی در کشور بود از ادامه حرکات خودجوش ملت ایران برای محکومیت اغتشاشگران در روزهای آینده خبر داد و گفت: مردم ایران کشور و نظام خود را دوست دارند.

وی افزود: حوادث اخیر درسی برای مردم بود تا به دروغ‌پراکنی رسانه‌ها و فضای مجازی دشمنان اعتماد نکنند.

وزیر کشور با بیان اینکه اکنون ایران در شرایط مستحکم است، گفت: باید تلاش شود با همین ویژگی فوق‌العاده فعالیت کرد؛ باید با سرعت‌بالا و انگیزه بیشتر و وحدت و همدلی و تبعیت از رهبری در راستای توسعه کشور گام برداشت.

وی خاطرنشان کرد: ایران تلاش کرده در کنار حفظ حریت به کشورهای دیگر کمک کند؛ ایران در حوزه  مناسبت بین‌المللی اثرگذار است و همه فرازوفرودها باعث افزایش توانمندی ایران در همه حوزه‌ها شد.

رحمانی فضلی با بیان این‌که تغییرات در استانداری‌ها برحسب سیاست‌های دولت است و نه مورد دیگر، اظهار داشت: اگر شاهد تغییری در استانداران طی دو تا سه ماه اخیر بوده‌ایم تنها به دلیل اجرای سیاست‌های دولت است.

وی افزود: یکی از اهداف برگزاری این نشست، تقدیر از خدمات «محمدرضا خباز» است که در مدت حضور خود در سمنان خدماتی درخور شأن و شایسته مردم این استان ارائه کرد و قطعاً از توانمندی وی در پست‌های اجرایی دیگر استفاده خواهد شد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: خدماتی که خباز در این مدت به استان سمنان ارائه کرده بسیار درخور توجه هستند و امیدواریم چاووشی نیز در سمت استاندار جدید سمنان بتواند موفقیت‌های خوبی را کسب کند چراکه وی را نیز مدیری توانمند می‌بینم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار