حجت‌الاسلام رئیسی:

دغدغه دشمن نان مردم نیست/ تلاش برای رفع مشکلات مردم بهترین راه مبارزه با استکبار است

تولیت آستان قدس رضوی با بیان این‌که دغدغه دشمن نان مردم نیست، گفت: امروز بهترین راه مبارزه با استکبار، تلاش برای رفع مشکلات مردم است.
کد خبر: ۲۷۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸ - 04January 2018

دغدغه دشمن نان مردم نیست/ تلاش برای رفع مشکلات مردم بهترین راه مبارزه با استکبار استبه گزارش دفاع پرس از مشهد، در پی اغتشاشات اخیر در کشور که منجر به تخریب اموال عمومی، توهین به مقدسات و اعتقادات ملت ایران و شادی دشمنان اسلام شد، مردم انقلابی و شهیدپرور مشهد امروز (پنج‌شنبه) در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه، با برپایی تظاهرات از میدان «شهدا» تا حرم مطهر رضوی، ضمن تجدید میثاق با آرمان­‌های انقلاب اسلامی، خشم و انزجار خود را از فتنه‌گران اعلام کردند.

حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» تولیت آستان قدس رضوی، طی سخنانی در صحن جامع رضوی حرم مطهر حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع)، با بیان این‌که دشمن در پی آن است که از هر زمینه­‌ای سوء‌استفاده کند و بر موجی سوار شود، اظهار داشت: دغدغه دشمن نان مردم نیست، بلکه دغدغه او تسلط بر نظام و مردم ایران است که این آرزو را به گور خواهد برد.

وی افزود: آشوب و ناامنی نتیجه‌­اش به‌نفع مردم نیست، بلکه انحراف در مسیر خدمت‌رسانی به مردم است و حیله دشمن است.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: دشمن از پیروزی جبهه مقاومت در سوریه، یمن و عراق خشمگین شده و به دنبال آن است که با فتنه و آشوب انتقام بگیرد.

وی با بیان این‌که استکبار به دنبال جدا کردن مردم از نظام، مردم از مردم و چند قطبی کردن مردم است، افزود: دشمن می‌خواهد با اختلاف‌افکنی، کشور را از پیشرفت باز دارد تا رسیدگی به وضعیت مردم در حاشیه قرار بگیرد و آشوب و ناامنی در متن باشد.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان این‌که اعتماد به نظام مهم‌ترین پشتوانه نظام و یک سرمایه است، اظهار داشت: دقیقاً دشمن همین پشتوانه را هدف قرار داده است. در فتنه ۸۸ و فتنه قبل و بعد از آن نیز اعتماد به نظام هدف دشمن بوده است، اما مردم ما دشمن‌شناس هستند و ملت بیدار ما سخن دشمن، هدف پلید او و موضع ­گیری‌هایش را رصد می‌کنند.

وی تأکید کرد: امروز بهترین راه مبارزه با استکبار، تلاش برای رفع مشکلات مردم است. هر کس باعث افزایش اعتماد عمومی بشود بداند کارش در جهت تثبیت انقلاب و دشمنی استکبار است، ولی اگر هر کس خواسته یا ناخواسته ناامیدی در دل مردم ایجاد کند، در جهت اهداف دشمن حرکت کرده است.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: مردم دست دشمن را در آشوب­‌ها می‌بینند و با بصیرت و دشمن‌شناسی و در سایه ولایت، بساط فتنه جدید را که هدفی جز ناامید کردن مردم ندارد را جمع می‌کنند. امروز هرگونه پیشرفت و توسعه یافتگی و باز شدن گره‌­ای از کار مردم، در گرو آرامش و حول محور وحدت محقق خواهد شد.

وی افزود: در مشهد سابقه ندارد که در یک هفته دو اجتماع باشکوه با حضور گسترده مردم برای دفاع از دین، ارزش‌ها، انقلاب و میثاق با ولایت که جلوه‌­ای از بصیرت و بصیرت‌آفرینی است، برگزار شود. خدا را شاکریم که این دل‌ها را عاشق انقلاب و ارزش‌ها کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی خواستار برخورد جدی دستگاه­‌های امنیتی و قضایی با آشوب‌گران شد و تصریح کرد: مشی و روشی که فتنه‌گران در پیش گرفته­‌اند سیره دشمن است. آشوب‌گران و ناامن کنندگان در هر گوشه و کنار از این کشور می‌خواهند با سوار شدن بر موج خواسته­‌های مردم، در کشور فتنه ایجاد کنند، اما این مشکلات از طریق راه­‌های قانونی و معقول و در چهار چوب امنیت قابل حل است.

وی تأکید کرد: بصیرت و هوشیاری و حضور مردم در صحنه و اعتماد آفرینی زمینه هر گونه سوء استفاده دشمن را خواهد گرفت.

تولیت آستان قدس رضوی در پایان خاطرنشان کرد: در همه بخش­ها تلاش کنیم مؤلفه اعتماد عمومی و امید بخشی در مردم کشورمان افزایش پیدا کند و با اجرای طرح ­های اقتصاد مقاومتی در مبارزه عملی با آمریکا عرصه را بر دشمن تنگ‌تر کرده و او را ناامید کنیم.

خاطرنشان می‌شود در این اجتماع که آیت‌الله «سید احمد علم ­الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، «علیرضا رشیدیان» استاندار خراسان رضوی، سردار «یعقوب‌علی نظری» فرمانده سپاه امام رضا (ع)، سردار «قادر کریمی» فرماندهی انتظامی خراسان رضوی حضور داشتند، مردم همیشه در صحنه مشهد با سر دادن شعار‌های «منافق فتنه‌گر همیشه بازنده است»، «مفسد اقتصادی، دشمن انقلابی»، «درخواست ما از قوه قضائی، برخورد با مفسد اقتصادی» و «مرگ‌بر فتنه­‌گر» بیزاری خود را از عناصر آشوب‌طلب اعلام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار