روحانی: شعار «نه غزه، نه لبنان» حاصل ضربه‌ به دشمن در غزه و لبنان است

امام جمعه بابل گفت: این دشمنان که شعار «نه غزه، نه لبنان» سر دادند بخاطر این بود که در غزه و لبنان ضربه سختی خوردند و می‌خواهند انتقام بگیرند.
کد خبر: ۲۷۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰ - 04January 2018

دشمنان در اغتشاشات اخیر سر از گور خود برداشته و اظهار وجود کردند

به گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «مجتبی روحانی» امام جمعه بابل در میان تجمع راهپیمایی بزرگ و خودجوش مردم این شهرستان در محکومیت فتنه اخیر، اظهار داشت: این دشمنان که شعار «نه غزه، نه لبنان» سر دادند بخاطر این بود که در غزه و لبنان ضربه سختی خوردند و می‌خواهند انتقام بگیرند لذا در این فتنه به دنبال موج‌سواری هستند.

وی افزود: امروز شاهد موج‌سواری جیره‌خواران و دخالت شبکه‌های مجازی معاند و دست‌ها پشت پرده رژیم صهیونیستی و دشمنان در این اعتراض‌ها بودیم که سر از گور خود برداشتند و اظهار وجود کردند.

امام جمعه بابل خاطرنشان کرد: چنین فتنه‌هایی در طول تاریخ زیاد بوده است و دشمن از روزنه این فتنه‌ها وارد می‌شود و با تخلیط حق بر باطل امور بر حق مردم که با آن مواجه هستند را تبدیل فتنه آشوب می‌سازند.

وی یادآور شد: امروز پاسخ این ملت را دیدند، دیدند زمانی که مردم متوجه تخریب و کشتار توسط دشمنان شدند خود را از بدنه دشمنان جدا کردند و با این حرکت خودجوش اعلام کردند ما برای این انقلاب جان دادیم و اجازه دخالت به دشمنان در امور داخلی کشور نمی‌دهند.

حجت‌الاسلام روحانی ادامه داد: این شیطنت‌های دشمنان ایران برای این ملت جای تردید ندارد زیرا آنان در طول تاریخ با اشکال گوناگون به دشمنی با این نظام پرداخته‌اند ولی باید بدانند که این ملت هوشیارند و در تمام صحنه‌ها حضور فعال دارند.

وی گفت: پیام حضور خودجوش مردم به دشمنان داخلی و خارجی این است که به احدی اجازه جسارت به مقام ولایت را نداده و برای حفاظت از جایگاه مقام رهبر معظم انقلاب جان خود را هم فدا می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار