با صدور پیامی؛

سرلشکر جعفری شهادت سه تن از سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک و تسلیت گفت

فرمانده کل سپاه در پیامی خطاب به وزیر اطلاعات شهادت سه تن از سربازان گمنام امام زمان (عج) در درگیری با ضد انقلاب در پیرانشهر را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۷۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ - 04January 2018
سرلشکر جعفری شهادت سه تن از سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک و تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، در پی درگیری سربازان گمنام امام زمان (عج) با یک تیم مسلح ضد انقلاب در پیرانشهر و شهادت سه تن از نیرو‌های غیور و فداکار وزارت اطلاعات، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات، شهادت این عزیزان را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی

شهادت افتخارآمیز سه تن از سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیرو‌های غیور و فداکار وزارت اطلاعات که در درگیری با عناصر مسلح ضد انقلاب آنان را در دستیابی به هدف شوم «کشته‌سازی و تداوم‌بخشی ناآرامی‌های اخیر» ناکام گذاردند را به جنابعالی، خانواده معظم و همرزمان آن عزیزان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بی تردید جامعه اطلاعاتی کشور و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با هماهنگی، هم‌افزایی و اراده راسخ و خلل‌ناپذیر؛ اشراف اطلاعاتی بر تحرکات دشمنان را تعمیق و با هوشمندی و قاطعیت توطئه‌ها و نقشه‌های شیطانی آنان را خنثی و با صیانت از امنیت و آرامش ملی، پیش روندگی انقلاب و ایرانیان بصیر و رشید به سمت آرمان‌های والا را تضمین خواهند کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری

انتهای پیام/ ۲۳۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار