مهدی سیفی کارشناس حفظ قرآن کریم:

یاد خانواده‌های شهدا به دست فراموشی است

مهدی سیفی، کارشناس حفظ قرآن کریم گفت: متأسفانه در طول زمان بسیاری از خانواده‌های شهدا به فراموشی سپرده شده‌اند که لازم است برای مقابله با این مسئله، دیدار و ملاقات با این عزیزان بیش از پیش انجام شود.
کد خبر: ۲۷۲۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳ - 04January 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مهدی سیفی، کارشناس حفظ قرآن کریم در حاشیه دیدار جامعه قرآنی با خانواده شهید «حسین معز غلامی» در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس در رابطه با اقدامات انجام شده در راستای حمایت از خانواده‌های شهدا از سوی مسئولان اظهار داشت: یکی از بهترین کارهایی که تاکنون در این زمینه انجام شده، ملاقات با خانواده‌های شهدا است.

سیفی با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا از چند نظر حائز اهمیت است، گفت: ملاقات با خانواده‌های شهدا در واقع همان تکریم خود شهیدان است.

سیفی افزود: علاوه بر آن، متأسفانه در طول زمان بسیاری از خانواده‌های شهدا به فراموشی سپرده شده‌اند که لازم است برای مقابله بااین مسئله، دیدار و ملاقات با این عزیزان بیش از پیش انجام شود.

این کارشناس حفظ قرآن کریم در همین راستا تصریح کرد: از طرفی، تکریم خانواده‌های شهدا یکی از مهمترین اصول دینی ما است تا بتوانیم راه این بزرگواران را ادامه دهیم.

سیفی با اشاره به لزوم حمایت بیشتر مسئولان از خانواده‌های شهدا، بیان کرد: بنده پیشنهاد می‌کنم تا مسئولان هر ارگان و سازمانی حتما یک برنامه‌ی ثابت ماهانه برای دیدار با خانواده‌‌ی شهدای آن سازمان یا محل خودشان، در نظر بگیرند تا از این طریق حمایت‌ها بیشتر شود.

وی همچنین در رابطه با میزان رضایت بخشی اقدامات انجام شده توسط مسئولان ذی ربط به منظور حمایت از خانواده‌های شهدا، گفت: در حال حاضر اقدامات انجام شده تا حدودی رضایت بخش بوده است اما هنوز ما تا رسیدن به حد ایده آل فاصله داریم که لازم است به منظور رسیدن به شرایط بهتر و حمایت بیشتر از خانواده‌های شهیدان، ابتدا دیدار بااین عزیزان بصورت جدی تر در دستور کار قرار گیرد، سپس مسئولان نیز دغدغه‌مند‌تر از گذشته اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

این کارشناس حفظ قرآن کریم در پایان افزود: امیدوارم با حمایت‌های بیشتر مسئولان از خانواده‌های شهدا، شاهد رشد هر چه بیشتر فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها