فرمانده سپاه «الغدیر» استان یزد:

تخریب مزار شهدا و آتش زدن حسینیه ربطی به گرانی ندارد

سردار «فتح‌الله جمیری» گفت: در یکی از شهر‌ها بود که کلنگ برداشته بودند و مزار شهدا را زیر و رو کرده بودند، رفتند حسینیه ما را به آتش کشیدند، این‌ها چه ارتباطی به گرانی دارد، چه ارتباطی به اشتغال و ... دارد؟
کد خبر: ۲۷۲۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳ - 05January 2018

تخریب مزار شهدا و آتش زدن حسینیه ربطی به گرانی نداردبه گزارش دفاع پرس از یزد، سردار «فتح‌الله جمیری» فرمانده سپاه «الغدیر» استان یزد، در یادواره شهیدان فتوحی و علی‌محمدی اظهار داشت: دشمن آمده است تا به اسلام عزیز لطمه وارد کند، آمده تا روحیه جهاد و شهادت را با ابزار مختلف از جوان‌های ما بگیر، آمده تا به ولایت مطلقه، ولی فقیه ضربه وارد کند. به همین دلیل بود که در اغتشاشات اخیر مشاهده می‌کردیم که بر علیه اسلام و ولایت فقیه شعار میدادند. در یکی از شهر‌ها بود که کلنگ برداشته بودند و مزار شهدا را زیر و رو کرده بودند، رفتند حسینیه ما را به آتش کشیدند، این‌ها چه ارتباطی به گرانی دارد، چه ارتباطی به اشتغال و ... دارد؟ همانند فتنه ۸۸ که رفتند و خیمه سید و سالار شهیدان را به آتش کشیدند. هدف این‌ها این است که به ولایت فقیه آسیب برسانند.

وی افزود: امروز با فرهنگ ایثار و شهادت ما در جهان شناخته می‌شویم و حرکت میکنیم و در برابر استکبار ایستاده ایم، این همان فرهنگ عاشورا است، این فرهنگ باید ادامه پیدا کند و مطمئنا این فرهنگ باعث پیروزی‌های بزرگ می‌شود. این امت است که انقلاب را دارد جلو می‌برد در همین اغتشاشات اخیر دیدیم که مردم چگونه برای دفاع از انقلاب آمدند با شکل‌ها و پوشش‌ها و صنف‌های مختلف، از انقلاب دفاع کردند.

سردار جمیری در خصوص مولفه‌های اصلی جمهوری اسلامی گفت: یکی از مولفه‌هایی که در انقلاب و جنگ موثر بود روحیه الهی بود که اسلام را پیش می‌برد بعد از اسلام روحیه جهاد و شهادت است که باعث پیروزی‌های بزرگ می‌شود به همین دلیل است که امروز ما در کنار دریای مدیترانه از ایران دفاع می‌کنیم.

وی افزود: بعد از اسلام و روحیه شهادت مولفه‌ای که ما را از دیگر کشور‌ها جدا می‌کند روحیه ولایت مداری است که این مولفه بسیار کار آمد و تاثیر گذار است. همانطور که می‌گویند اسلام با دو بال پرواز می‌کند یکی بال شهادت و دیگری بال مهدویت، اما این پرنده زرهی به تن دارد که آن ولایت فقیه است و تیر‌های دشمن بر ان اثر ندارد. ولایتی که امروز جوان‌ها و رزمندگان ما به عشق او میروند و در جبهه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند.

فرمانده سپاه استان یزد ادامه داد: مولفه دیگر مردم است، ولایت بدون مردم و امت نمی‌شود. مردم، یکی از مولفه‌های مهم ما در پیروزی جمهوری اسلامی بوده است، اسلام، روحیه جهاد و شهادت و ولایت فقیه و مردم از عناصر اصلی کار هستند و تازه دشمن به این پی برده است که مولفه‌های اصلی ما این پنج عنصر است پس به اعتقادات ما حمله می‌کند. جنگ امروز دشمن جنگ فرهنگی است، همانطور که آقا چندین سال قبل گفتند جهاد فرهنگی و ما بیدار نشدیم، بعد بحث شبیخون فرهنگی و بعد بحث جنگ فرهنگی و حالا ناتوی فرهنگی را مطرح کردند و هر سال مرتبه آن را بالاتر بردند تا ما متوجه شویم دشمن تمام قد ظاهر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار