نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسئولان باید در تنظیم بودجه رفاه مردم را درنظر بگیرند/ ما انقلاب کردیم که حرف‌مان را بزنیم

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه ما انقلاب کردیم که حرف‌مان را بزنیم، گفت: باید انتقاد مشروع، قانونی و مدنی‌مان را به گوش مسؤولان برسانیم ما انقلاب نکردیم که در خیابان‌ها اماکن عمومی را آتش بزنیم.
کد خبر: ۲۷۲۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳ - 05January 2018

مسئولان باید در تنظیم بودجه رفاه مردم را درنظر بگیرند/ ما انقلاب کردیم که حرف‌مان را بزنیمبه گزارش دفاع پرس از مازندران، آیت‌الله «نورالله طبرسی» امام جمعه ساری امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر، در توصیه‌ای به مسئولان کشور، اظهار داشت: به دولت‌مردان توصیه می‌کنم که در بحث بودجه کاری کنند تا مردم در رفاه باشند و به مردم فشار نیاید و حرف‌ها و مشکلات مردم در تنظیم بودجه یادتان باشد.

وی افزود: تقاضای ما از مسئولان این است که مکانی را مشخص کنند تا مردم اعتراض مدنی خود به گرانی و بیکاری را مطرح کنند.

امام جمعه ساری با اشاره به این‌که دشمنان می‌خواستند این اقدام را دهه فجر انجام دهند، تصریح کرد: آن‌ها به دنبال این بودند تا نگذارند انقلاب اسلامی ۴۰ ساله شود.

طبرسی با اعلام این‌که ما انقلاب کردیم که حرف‌مان را بزنیم، خاطرنشان کرد: باید انتقاد مشروع، قانونی و مدنی‌مان را به گوش مسئولان برسانیم، ما انقلاب نکردیم که در خیابان‌ها اماکن عمومی را آتش بزنیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با طرح این سوال درباره اغتشاشات اخیر و با بیان این‌که اصل فلسفه این اتفاقات چه بوده است، اظهار کرد: تعدای مال‌باخته امور اقتصادی، گرانی و بیکاری به قول معروف اعتراض مدنی داشته و این مسئله کم‌کم از مشهد شروع شد، مخالفان، سلطنت‌طلبان و منافقان در شهر‌ها جان گرفتند.

وی ادامه داد: این مسائل حاشیه پیدا کرد و شعار‌های هنجارشکن داده شد و رسانه‌های بیگانه هم موج‌سواری کردند و فراخوان‌های دادند و این‌ها هم هر چه رذالت بود انجام دادند قرآن‌ها و امامزاده‌ها را آتش زدند و به مقدسات حمله کردند و به کشور خسارت وارد کردند که مردم صف‌شان را با هنجارشکنان جدا کردند و خودجوش آن را خنثی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به کشف حجاب توسط رضاخان و باقی ماندن آثار شوم آن افزود: هنوز آثار شوم آن مسئله باقی مانده است، سنت و بدعت شوم کشف حجاب را گذاشتند که این مسئله به مقدسات ما لطمه زیادی زده است.

وی خطاب به جوانان با بیان اینکه شما جوانان، نسل فضای مجازی هستید، گفت: دشمن به دنبال شکار شماست مراقب باشید ابزار دیگران نشوید.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که انسان‌ها به دو بخش مادی‌گرا و معتقد به مکتب الهی تقسیم می‌شوند، اظهار داشت: عده‌ای در این عالم جهان‌بینی توحیدی دارند، یعنی می‌گویند این عالم خالق دارد.

وی با بیان این‌که گروهی هستند که به زندگی مادی توجه می‌کنند، افزود: این افراد تکلیف، برنامه و مسئولیتی ندارند و فتنه و اتفاقات بد توسط این گروه شکل می‌گیرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که برخی از این افراد آخربین هستند، اما دنیا توفق‌گاه نیست و باید از آن عبور کنیم، گفت: نظام خلقت نظامی است که مبدا دارد و مبدا آن خدا بوده و راه آن صراط مستقیم است و پایان آن هم آخرت است.

وی با بیان اینکه همه افراد دو قسمت هستند یا آخوربین هستند یا آخربین، خاطرنشان کرد: امیدواریم خدا ما را بیدار کند تا از این عمر گرانمایه استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار