امام جمعه قائم‌شهر:

مردم ولایت‌مدار مازندران اغتشاشات را در نطفه خفه کردند

آیت‌الله «علی معلمی» گفت: باید از مردم ولایت‌مدار مازندران به ویژه مردم قائمشهر قدردانی داشته باشیم چرا که اغتشاشات را در نطفه خفه کردند.
کد خبر: ۲۷۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶ - 05January 2018

مردم ولایت‌مدار مازندران اغتشاشات را در نطفه خفه کردندبه گزارش دفاع پرس از مازندران، آیت‌الله «علی معلمی» امام جمعه قائمشهر، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار داشت: باید از مردم ولایت‌مدار مازندران به ویژه مردم قائمشهر قدردانی داشته باشیم چرا که اغتشاشات را در نطفه خفه کردند.

امام جمعه قائم‌شهر تصریح کرد: هیچ خسارت مالی و جانی از اغتشاشات در مازندران به بار نیامد و این شأن استانی است که لشکر ۲۵ کربلا را تشکیل دادند و فرزندان رشیدش سرداران بزرگ زمان جنگ بودند.

وی با بیان این‌که از همان ۳۸ سال قبل٬ دشمن زخم‌خورده همواره در کمین است و منتظر است که در درون جامعه ایران اتفاقاتی از قبیل انتخابات٬ گرانی و بیکاری رخ دهد تا آنها سوءاستفاده کنند، افزود: این‌ها مشکل داخلی است و راه حل عاقلانه هم داریم و اگر بخواهیم به بهانه گرانی و مشکلات اقتصادی به خیابان‌ها بیاییم، باید مراقب باشیم عوامل بیگانه بین ما رسوخ نکنند.

آیت‌الله معلمی تصریح کرد: هم‌زمان با برپاشدن آشوب‌ها، آمریکا تحریم‌ها را تشدید کرد و به فرموده مقام معظم رهبری در قضایای اخیر دشمنان ایران هم‌پیمان شدند با ابزارهایی چون پول و سیاست برای نظام اسلامی مشکل ایجاد کنند.

وی با بیان این‌که وزیر امور خارجه کشور از رویکرد مذورانه ترامپ در قبال مردم ایران انتقاد کرده است، گفت: این موضوع روشن بود و مقام معظم رهبری از همان روز نخست فرمود آمریکا با دست‌های مخملی که زیر آن چدن است به میدان آمد و نباید فریب لبخندها را خورد.

آیت‌الله معلمی با بیان این‌که مردم بصیر هستند و خوب می‌فهمند٬ اظهار کرد: برخی از افرادی که در فتنه ۸۸ ستادی‌های یکی از فتنه‌گران بودند و از فتنه‌های خیابانی در حضور رهبری دفاع کردند، هنوز در دولت حضور دارند چطور به آنان مشکوک نشد.

وی تصریح کرد: باید نمایندگان ما هوشیار باشند و اجازه افزایش قیمت‌ها را ندهند و فرصت دادن به ضدانقلاب خیانت و گناه نابخشودنی است، ولی مردم نشان دادند در عین مشکل داشتن از اصل نظام تا پای جان ایستاده‌اند.

امام جمعه قائم‌شهر در پایان خاطرنشان کرد: برخی از عوامل وابسته دشمن و مزدوران بی‌بصیرت قصد تعرض به مصلی و دفتر امام جمعه داشتند که با حضور به موقع بسیج و نیروهای امنیتی خنثی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها