فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با دفاع پرس:

سپاه و وزارت بهداشت عملکرد خوبی در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان داشتند

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت بهداشت عملکرد خوبی در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان داشتند.
کد خبر: ۲۷۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ - 06January 2018

سپاه به وعده های خود در قبال مردم زلزله زده غرب کشور به خوبی عمل کرد«حشمت‌الله فلاحت‌پیشه» نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به اینکه وزارت بهداشت در بهبود شرایط مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه نقش مهمی ایفا کرده است، اظهار داشت: اگر تمام دستگاه‌های اجرایی کشور مانند وزارت بهداشت به وظایف خود عمل کرده بودند، مشکلات مردم آسیب‌دیده این استان با سرعت بیشتری حل و فصل شده بود.

این نماینده خانه ملت با توجه به اینکه حمایت از مردم به خصوص قشر ضعیف و آسیب‌پذیر، رسالت اصلی سپاه است، افزود: سپاه از اولین روز به‌وقوع پیوستن زلزله کرمانشاه در کنار مردم حضور داشت و به تمام وعده‌های خود در قبال این مردم که فراهم کردن کانکس یکی از آن‌ها بود، به خوبی عمل کرده است. سپاه چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از جنگ تحمیلی تاکنون، ثابت کرده است که از هیچ تلاشی برای دفاع از کشور و حمایت از ملت دریغ نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه انتظار مردم آسیب‌دیده کرمانشاه در بهبود شرایط زندگی‌شان از دولت بیشتر بود، گفت: مردم در کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور سنگ تمام گذاشتند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار