وحید جلیلی در اختتامیه جشنواره عمار:

«امرالله احمدجو» سرمایه ملی است/ احمدجو به سینمای مردمی خدمت کرد

رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره مردمی فیلم عمار با بیان اینکه «امرالله احمدجو» سرمایه ملی است، گفت: «امرالله احمدجو» با نگاه دقیق به سینمای مردمی خدمت کرد.
کد خبر: ۲۷۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ - 06January 2018

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، اختتامیه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار شب گذشته (جمعه، 15 دی‌ماه) در فرهنگسرای بهمن برگزار شد. در این مراسم جمع کثیری از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس، جبهه مقاومت، خانواده‌های شهدای هسته‌ای و هنرمندان پیشکسوت و جوان حضور داشتند.

«وحید جلیلی» رئیس شورای سیاست‌گذاری این جشنواره در بخش تجلیل از هنرمندان پیشکسوت، اظهار داشت: جشنواره عمار از چهره‌های مردمی تلویزیون و سینما تجلیل می‌کند. در دوره‌های گذشته این جشنواره از ابوالقاسم طالبی، مرحوم فرج الله سلحشور و تعداد دیگری از هنرمندان تجلیل به عمل آورده است.

وی گفت: «امرالله احمدجو» در هشتمین دوره از جشنواره مردمی فیلم عمار به پاس خدمتی که به سینمای مردمی کرده‌اند تجلیل می‌شود. حیف است ملتی که سنت‌ها، حماسه‌ها و قهرمانان مردمی و فضای هویتی زیادی دارد، آن‌ها را در سینما نبیند و انعکاس پیدا نکند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره مردمی فیلم عمار تاکید کرد: «امرالله احمدجو» از کسانی است که با همت و نگاه دقیق مردم شناسانه بخشی از تاریخ میهن را با سوژه‌های مردمی روایت کرده است. اگر امثال احمدجو را در سینمای داشته باشیم بهتر و با شتاب‌ بیشتری به سمت جامعه آرمانی پیش خواهیم رفت.

جلیلی گفت: تجلیل از احمدجو کمترین کاری است که جشنواره عمار می‌توانست انجام دهد. وی از سرمایه‌های سینما و هنرهای تصویری کشور است که از زحمات ایشان تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها