امرالله احمدجو در اختتامیه جشنواره عمار:

سلام بر همه اِلا وطن‌فروش/ سال‌های آینده شاهد ظهور استعدادهای عمار خواهیم بود

کارگردان مجموعه تلویزیونی «روزی روزگاری» با اشاره به اهمیت توجه به فیلمسازی در کشورمان گفت: امیدوارم سال‌های آینده شاهد ظهور استعدادهای فیلمسازان جوان در جشنواره عمار باشیم و از آن‌ها یاد بگیریم.
کد خبر: ۲۷۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ - 06January 2018

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، اختتامیه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار شب گذشته (جمعه، 15 دی‌ماه) در فرهنگسرای بهمن برگزار شد. در این مراسم جمع کثیری از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس، جبهه مقاومت، خانواده‌های شهدای هسته‌ای و هنرمندان پیشکسوت و جوان حضور داشتند.

«امرالله احمدجو» کارگردان مجموعه تلویزیونی«روزی روزگاری» در بخش پیشکسوتان این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفت. وی با کنایه به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: سلام بر همه اِلا وطن فروش! خودم را قابل این همه لطف نمی‌دانم اما امشب در جشنواره عمار از اینکه در بین علاقه‌مندان به سینما حضور دارم، سرشار از شادی‌ هستم.

وی گفت: فیلمسازان جوان عمار اهمیت سینما و فیلمسازی را در کشور دریافته‌اند. جامعه ایران به جهت مطالعه کتاب وضعیت فقیرانه‌ای دارند و بیش‌تر فیلم را برای موضوعات فرهنگی انتخاب می‌کنند.

کارگردان مجموعه تلویزیونی «روزی روزگاری» تصریح کرد: موفقیت این جشنواره در بخش‌های مستند و داستانی و بخش‌های دیگر خوشحال کننده است. فیلمسازان جوان احتیاج دارند در جایی فیلم‌هایشان دیده شود. امیدوارم سال‌های آینده شاهد ظهور استعدادهای جوان فیلمسازی در جشنواره عمار باشیم و از آن‌ها یاد بگیریم و به آن‌ها افتخار کنیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار