نصرالله پژمان‌فر:

آیا منطق مشخصی برای جابجایی نمایشگاه کتاب وجود دارد؟

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس سال گذشته جابجایی نمایشگاه کتاب از مصلی تهران به شهر آفتاب را پذیرفت، اما امروز هنوز نمی‌دانیم در صورت تغییر مجدد، منطق مشخصی برای این تغییر وجود دارد یا خیر.
کد خبر: ۲۷۲۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ - 06January 2018

منطق مشخصی برای جابجایی نمایشگاه کتاب وجود دارد یا خیربه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، نصرالله پژمان‌فر نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس درخصوص بازگشت محل برگزاری نمایشگاه کتاب از شهر آفتاب به مصلی تهران گفت: اگرچه تمرکز تمامی فعالیت‌های فرهنگی در تهران آسیب بزرگی است و در پی این تمرکز، مهاجرت و از بین رفتن فرصت‌های فرهنگی در دیگر استان‌ها رخ خواهد داد، اما سر در گم کردن مردم نیز در پی این جابجایی‌ها جایز نیست.

وی با بیان اینکه اگر مسئولان، شهر آفتاب را بهترین گزینه برای برگزاری نمایشگاه کتاب دیده‌اند باید در راستای تحقق آن نیز اقدامات لازم را انجام دهند، ادامه داد: بهتر بود به جای بازگرداندن نمایشگاه به مصلی به دلیل آب گرفتگی غرفه‌ها در پی باران، این مشکل طی چند ماه گذشته رفع می‌شد چراکه شهر آفتاب به دلیل داشتن شرایط رفاهی مناسب و مترو، گزینه مناسبی برای برگزاری این نمایشگاه است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمیسیون فرهنگی مجلس سال گذشته جابجایی این نمایشگاه از مصلی تهران به شهر آفتاب را پذیرفت، اما امروز هنوز نمی‌دانیم در صورت تغییر مجدد، منطق مشخصی برای این تغییر وجود دارد یا خیر.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بر حذر داشتن مسئولان از تصمیمات لحظه‌ای و اتلاف وقت و سرمایه نسبت به گرفتن بهترین تصمیم به آن‌ها گوشزد کرد و گفت: اینکه مسئولان بتوانند دوباره مصلی را برای برگزاری نمایشگاه کتاب مهیا کنند؛ موضوع دیگری است که باید مدنظر داشت، چراکه این مکان با مشکلات متعددی رو به رو بود و اصلا به همین دلیل مکان نمایشگاه را تغییر دادند.

انتهای پیام/ 115

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار