راهپیمایی مردم شاهرود و سمنان در محکومیت اقدامات اغتشاش‌گران

مردم سمنان و شاهرود در محکومیت اغتشاشات اخیر امروز راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۲۷۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ - 06January 2018

راهپیمایی مردم شاهرود و سمنان در محکومیت اقدامات اغتشاش‌گرانبه گزارش دفاع پرس از سمنان، مردم سمنان و شاهرود همراه با سایر نقاط کشور در محکومیت اغتشاشات اخیر راهپیمایی کردند تا یک‌بار دیگر پشتیبانی خود را از ولایت‌ فقیه و نظام اسلامی به منصه ظهور برسانند.

آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در حاشیه این راهپیمایی اظهار داشت: اغتشاشات اخیر از سوی ملت مسلمان ایران و استان سمنان محکوم است.

وی با بیان اینکه اغتشاشات، فتنه و آشوب‌های اخیر مسئله‌ مهم این روزهای کشورمان است که مسئولان باید به آن عنایت ویژه داشته باشند، افزود: امروز دشمنان ما می‌خواهند تا نابودی انقلاب را ببینند، اما ملت ما همیشه در صحنه بوده و باعث می‌شوند تا دشمنان آرزوهایشان را به گور ببرند.

شاهچراغی افزود: مردم مسلمان ایران اسلامی و استان سمنان با رخ دادن اتفاقات اخیر، به‌سرعت صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند و امروز نیز با این حضور پرشور، مهر بطلانی بر اغتشاشات زدند و مسئولان نظام باید خدا را به خاطر داشتن چنین ملتی شاکر باشند.

دشمنان آرزوی نابودی نظام را به گور می‌برند

در این راهپیمایی حجت‌الاسلام «عباس امینی» امام جمعه شاهرود ضمن اشاره به‌قدر شناسی مردم ایران اسلامی از ارزش‌های انقلاب و خون شهدا، گفت: مردم ما با بصیرت تمام می‌دانند که تفاوت بین دشمنان و دلسوزان انقلاب چیست.

امینی اضافه کرد: عده‌ای سوار بر موج، با حمایت بیگانگان و فریبی که آنان در دستور کار دارند، اقدام به اغتشاش، آشوب، تخریب اموال عمومی و خسارات به بیت‌المال کردند که این امر توسط مردم ایران اسلامی محکوم است.

وی متذکر شد: مردم ما امروز با حضور حماسی‌شان یک‌بار دیگر خاطره نهم دی ۸۸ را زنده کردند تا به جهانیان بگویند باید آرزوی نابودی نظام اسلامی را با خود به گور ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار