امیر سرتیپ دوم لشگری در مراسم ساخت مزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی ارتش:

شهدا همیشه موجب خیر و برکت هستند

مراسم کلنگ زنی مزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی ارتش با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶ - 02June 2013

شهدا همیشه موجب خیر و برکت هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس ، به منظور استفاده از فضای معنوی مزار شهدا و بهره مندی بیشتر کارکنان از این رحمت الهی، مراسم کلنگ زنی مزار شهدای گمنام  دانشگاه علوم پزشکی ارتش با حضور امیر سرتیپ دوم محمدحسین لشگری، فرمانده بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارتش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آجا و جمعی از مسئولان و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم امیر لشگری ضمن قرائت فاتحه برای شادی ارواح طیبه 48 هزار شهید والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران و با اشاره به حماسه آفرینی های رزمندگان ارتش اسلام در 8 سال دفاع مقدس گفت: این شهدا بودند که با از جان گذشتگی و ایثار خود موجب راحتی، آسایش و امنیت ما شدند و ما باید قدردان شهدا باشیم.

وی در ادامه افزود: شهدا همیشه موجب خیر و برکت هستند و وجود آنها در مکان های مقدس علمی همچون دانشگاه علوم پزشکی یک نعمت است و بدون شک موجب افزایش شور و حال معنوی در این دانشگاه خواهد شد.

حجت الاسلام عزت الله صالحی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آجا نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از روند ساخت و طراحی مزار شهدای گمنام گفت: انشاءالله این مزار زیبا و در خور شأن شهدای گلگون کفن ارتش جمهوری اسلامی ایران بزودی با همکاری و همدلی کارکنان و مسئولین در این محل تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید و امیدواریم این بنا در مسیر ارتقای معنویت دانشجویان و کارکنان این دانشگاه نقش مؤثر خود را ایفا نماید.

گفتنی است همکاران محترم پایور و وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین عموم هموطنان شهیدپرور نیز می توانند برای توسعه و تکمیل مزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی ارتش، کمکهای نقدی خود را به شماره حساب 3149 به نام صندوق قرض الحسنه عقیدتی سیاسی فرماندهی بهداشت و درمان آجا که برای این منظور افتتاح گردیده است، واریز نموده و در این امر خیر و مقدس سهیم شوند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار