امیرعبداللهیان مطرح کرد؛

شکست نقشه دشمن با هوشیاری مردم/ مقابل مردم متعهدانه‌تر عمل کنیم

دستیار ارشد رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل گفت: با هوشیاری مردم نقشه دشمن شکست؛ اما همه ما باید مقابل مردم متعهدانه‌تر عمل کنیم، تا شکافی برای بازی دشمن ایجاد نشود.
کد خبر: ۲۷۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ - 06January 2018

نقشه دشمن شکست، اما مقابل مردم متعهدانه تر عمل کنیمبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، «حسین امیرعبداللهیان» مشاور و دستیار ارشد رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل با اشاره به حوادث اخیر در برخی شهرهای کشور اظهار داشت: یک بُعد مشکلات اقتصادی کشور به رفتار خصمانه کاخ سفید با جمهوری اسلامی ایران مربوط می‌شود؛ ولی همه ما در قوای سه‌گانه کشور در مقابل مردم باید مسئولانه‌تر، متعهدانه‌تر و دلسوزانه‌تر عمل کنیم، تا شکافی برای بازی دشمن ایجاد نشود.

وی افزود: مداخلات فعال و شکست خورده مثلث آمریکا، سعودی و تل‌آویو بار دیگر اثبات کرد که ایران مقتدر است و همانند لیبی و افغانستان جولانگاه آمریکا نیست.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نتیجه مداخلات آمریکا و متحدین در منطقه، رشد فزاینده تروریسم و ناامنی جهانی است؛ اما نتیجه اقدامات سازنده جمهوری اسلامی ایران و متحدین، شکست داعش و امنیت منطقه و تضمین امنیت بالای ایران اسلامی است.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: بازخوانی مداخلات گستاخانه  اخیر آمریکا و همراهانش نشان می‌دهد که اغتشاشات هفته گذشته در چند مرحله طراحی شده بود؛ اول، تحریک جوانان، ایجاد اغتشاش و ناامنی و کشته سازی. دوم، ورود فعال منافقین به صحنه و تشدید کشتار و اقدامات گسترده مسلحانه و سوم، هدایت عوامل تروریستی شکست خورده داعش در منطقه به سمت جمهوری اسلامی ایران.

وی اضافه کرد: هوشیاری مردم و اقدام به موقع دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، نقشه دشمن را شکست؛ اما باید با حفظ وحدت و همدلی، ایران اسلامی را به اوج قله‌های پیشرفت و رفاه رساند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار