وصیت‌نامه شهید محمدباقر حاجی‌یوسفی/ برای حفظ قرآن و اسلام با کافران جنگیده‌ام

شهید حاجی یوسفی در وصیت‌نامه خود آورده است: «سلام مرا به مادرم رسانیده و بگویید که من فقط براى حفظ قرآن و اسلام با کافران جنگیده‌ام و چنان‌چه شهید شدم، به هدفم رسیده‌‏ام.»
کد خبر: ۲۷۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۲ - 07January 2018

وصیت‌نامه شهید محمدباقر حاجی یوسفی/ برای حفظ قرآن و اسلام با کافران جنگیده‌امبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «محمدباقر حاجی یوسفی» ۲۰ فروردین ۱۳۳۹ در قزوین چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی مورخ ۳۰ آذر ۱۳۶۰ با سمت آر‌پی‌جی‌زن در گیلانغرب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«خدایا! تو می‌دانى قلمى که به دستم می‌چرخد، فقط به خاطر رضاى تو است. تو را در همه جا و در همه حال و در تمام فکرهایم می‌خواهم.

خدایا! آن چنان قدرتى به من عطا کن تا در مقابل سختی‌ها و رنج‌ها ایستادگى کرده، مو به مو، دستورات رهبرم را اجرا نموده، از اسلام، دین، مکتب و وطنم دفاع کنم.

خدایا! عاجزانه از تو می‌خواهم که رهبر بزرگ اسلام و امید مستضعفان جهان را که همانا غیر از امام خمینى نمی‌تواند باشد تا انقلاب حضرت مهدى (عج) و در کنار آن حضرت، نگه دارى.

خدایا! ما را در این راه که راه حسین (ع) و جدش حضرت محمد (ص) هست یارى کن.

خدایا! ما را یارى کن تا خون در بدن داریم در مقابل کافران ایستادگى کرده، از حریم اسلام عزیز دفاع نماییم.

خدایا! پدران و مادرانى که جوانان‌شان را در راه اسلام داده‌‏اند با شهداى صدر اسلام محشور فرما.

سلام مرا به مادرم رسانیده و بگویید که من فقط براى حفظ قرآن و اسلام با کافران جنگیده‌ام و چنان‌چه شهید شدم، به هدفم رسیده‏‌ام.

از پدر، مادر، خواهران و برادرانم می‌خواهم که در شهادت من گریه نکنند؛ چون می‌دانید که مرگ حق است، پس چه بهتر این مردن در راه حفظ سنت و پاسدارى از حریم خاک وطن باشد و بدانید که خداوند دیدارش را به شهدا وعده فرموده است.

در آخر از همه حلالیت طلبیده، مرا ببخشید که اخلاقم تند بود.»

انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها