رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

دستگاه قضایی باید از حقوق مردم دفاع کند و جلوی حقوق‌های نجومی را بگیرد

حجت‌الاسلام‌ «سید محسن محمودی» گفت: امروز مطالبه مردم ایران این است که دستگاه قضایی در برابر فتنه‌ها ایستادگی کرده و از حقوق مردم دفاع کند و همچنین جلوی حقوق‌های نجومی را بگیرد و صدای مردم همیشه در صحنه را بشنود.
کد خبر: ۲۷۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸ - 06January 2018

ملت ایران درس عزت و ایستادگی را از مکتب امام حسین (ع) آموخته استبه گزارش دفاع پرس از سمنان، مردم سمنان همانند مردم سایر شهرهای کشور، امروز (شنبه) علیه آشوب‌گری و اغتشاشات اخیر فتنه‌گران تظاهرات کردند.

حجت‌الاسلام‌ «سید محسن محمودی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، طی سخنانی در این مراسم، اظهار داشت: امروز مطالبه مردم ایران این است که دستگاه قضایی در برابر فتنه‌ها ایستادگی کرده و از حقوق مردم دفاع کند و همچنین جلوی حقوق‌های نجومی را بگیرد و صدای مردم همیشه در صحنه را بشنود.

وی افزود: ما امروز آمده‌ایم تا بگوییم پای نظام و انقلاب ایستاده‌ایم، بهترین گل‌های جامعه برای حفظ و بقای نظام و انقلاب پرپر شد و هیچ‌کسی حق ندارد بر سر ارزش‌های ملت ایران معامله کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خطاب به «مریم رجوی» گفت: این درمانده، قاتل بیش از 18 هزار شهید ترور است که در مقابل ملت ایران هیچ جایگاهی ندارد و باید آرزوی برگشت به ایران را به گور ببرد.

وی با بیان این‌که «ترامپ» در مقابل مردم ایران کم‌ترین جایگاه را دارد، تأکید کرد: ملت ایران تا به امروز با عزت و اقتدار تمام، در مقابل دشمنان خود ایستادگی کرده و شعارهای «مرگ‌بر آمریکا»، «مرگ‌بر اسرائیل»، «مرگ‌بر منافق» و «مرگ‌بر ضدولایت‌فقیه»، فریاد همیشگی ملت ایران است.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: فریاد ملت ایران همیشه بلند است، مذاکره می‌کنیم، اما معامله نمی‌کنیم، ما پرورش‌یافته مکتب اسلام هستیم، ملت ایران درس عزت و ایستادگی را از مکتب امام حسین (ع) آموخته است.

وی خاطرنشان کرد: درخواست مردم بیدار ایران اسلامی این است که بساط فتنه جمع شود و با پایبندی به‌نظام اسلامی، تا پای جان در مقابل ظلم و ظالم ایستادگی خواهند کرد و دشمن بداند که این ملت در برابر فتنه‌های آنان، با مشت محکم به دهان‌شان خواهد کوبید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها