سردار رضایی:

مهارت‌های اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان افزایش می‌یابد

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: مهارت‌های اطلاعاتی و عملیاتی کارکنان مرزبانی افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۲۷۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ - 06January 2018

مهارت‌های اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان افزایش می‌یابدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «قاسم رضايی» فرمانده مرزبانی ناجا در جلسه جمع‌بندی نظارت ستادی استان خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت كانون خانواده از آن به عنوان بستری در ایجاد روحیه خدمتی مرزبانان یاد کرد و گفت: كاركنان مرزبانی در ايجاد امنیت پايدار مرزها نقش بسزایی دارند و والدين، همسر و فرزندان آنان نيز در موفقيت‌های ماموريتی سهيم هستند؛ زيرا كانون خانواده، می‌تواند آرامبخش روحيه كاركنان باشد.

وی ادامه داد: اگر شما شاداب و بشاش هستيد از لطف خانواده‌های گرم شماست، به واسطه ماموريت‌های خطير و حساس مرزبانان، خانواده‌ها حضور شما را کمتر حس می‌کنند و زحماتی را هم به اين دليل متحمل می‌شوند كه خداوند اجر و پاداش وي‍ژه‌ای را به آن‌ها عطا می‌کند.

سردار رضايی تاكيد كرد: عزت و سربلندی اسلام، ريشه در صبر و استقامت خانواده‌های شهدا دارد و اگر امروز همه در آرامش زندگی می‌كنيم و عبادت‌ها و كارهای روزمره خود را با امنيت كامل انجام می‌دهيم، تمامی اين فعاليت‌های روزمره مديون بركت خون پاک شهداست.

فرمانده مرزبانی ناجا در پایان با تأکید بر ضرورت افزایش توان رزمی و آموزشی مرزبانان، گفت: در امر آموزش هر چه قدر تلاش شود باز هم کم است، بایستی آموزش و اشرافيت کارکنان در مباحث اطلاعاتی و عملیاتی ارتقاء و بيش از پيش تقويت شود.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها