وزیر اطلاعات:

سربازان گمنام امام زمان (عج) اجازه بر هم زدن امنیت را نمی‌دهند

حجت‌الاسلام سید محمود علوی گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) گلوله‌ها را می‌پذیرند اما به دشمن اجازه بر هم زدن امنیت را نمی‌دهند.
کد خبر: ۲۷۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴ - 06January 2018

سربازان گمنام امام زمان (عج) اجازه برهم زدن امنیت را نمی‌دهندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حجت‌الاسلام سید محمود علوی امروز (شنبه ۱۶ دی ماه ۹۶ )در مراسم ترحیم سه شهید وزارت اطلاعات در ارومیه با تبریک و تسلیت شهادتِ شهدای امنیت به محضر رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی، سربازان گمنام امام زمان (عج) و خانواده معظم سه شهید والامقام، اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) به زودی پاسخ کوبنده‌ای به گروهک‌های تروریستی و ضد انقلاب منطقه خواهند داد.   

وزیر اطلاعات در این مراسم با اشاره به این که شهادت آرزوی جوانان این مرز و بوم است گفت: جوانان این مرز و بوم با رشادت خود توطئه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کنند.

وی افزود: سربازان گمنان امام زمان (عج) همواره آماده شهادت هستند و شهادت را یک سعادت دنیوی و اخروی برای خود می دانند.

علوی ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی با شهادت به زندگی جاودانه دست یافته اند و راه پر افتخار امام حسین (ع) را ادامه می دهند.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: سربازان گمنان امام زمان (عج) گلوله ها را می پذیرند اما به دشمن اجازه برهم زدن امنیت را نمی دهند.

وی اضافه کرد: گروهک های تروریستی مطمئن باشند که اراده ی  فرزندان این مرز و بوم را نمی توانند متزلزل کنند.

وزیر اطلاعات با بیان این که زندگی عزتمندانه و مرگ شرافتمندانه دو راه تاکید شده در دین مبین اسلام است گفت: شهادت ها، اراده ها را پولادین، گام ها را استوار و مقاومت ها را پایدار می کنند.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها